Tuesday, March 1, 2016

Politik Marang

Madu tualang power! Click here


PAS tak hadir ke Jerman. Oooooooops..! Kahkahkahkah!!!

PAS tak hadir demo... Kahkahkahkah!!!

PAS tak hadir demo anti-Najib kerana politik Marang, oooooooops!! Bukan poliik Marang, politik matang. Kahkahkahkah!!!

PAS tak hadir demo anti-Najib kerana politik Batang, oooooooops!! Politik batang??? Kahkahkahkah!!!

Apa punya Marang, hapa punya Jerman, apa punya batang lah. Kahkahkahkah!!!


7 comments:

  1. semua pemimpin PAS ni dulu hebat2 belaka...tak tau kenapa..sejak akhir2 ni...mcm dah habis stamina..atau mungkin dah putus asa..sbb tak menang2 pilihanraya..jadi satu saja cara nak menang..kena sokong yang biasa menang pilihanraya..

    ReplyDelete
  2. matang dan german porno.............

    ReplyDelete
  3. Politik bodoh Pas Pis Pus....
    "Kita tolak umno tapi kita tak yolah pemimpin2 umno"
    Kah..kah..kah...
    Apa punya otak lebai2 umno ni..
    doa ingat yg rosakkan umno tu batang kayu kot.
    manusia la woiiiiii...
    pemimpin umno yg ada la ni yg rosakkannya yg patut kamu tolak. Umno tu cuma nama pertubuhan.
    MEMANG betul batang kayu lah kamu ni Hj Hadi..Nasaruddin

    ReplyDelete
  4. Dato Haron Din dah dapat jadi ketua klaster. Nasaruddin Mat Isa pula...CEO GMM.

    Sekarang ...giliran Datuk seri Hadi Awang lah pulak....dapat jadi ketua bagi segala ketua penasihat Najib Tun Razak.

    Malangnya...jawatan2 tersebut, semuanya dibawah ketiak pemberian org2 UMNO.
    Pandai sungguh, org2 UMNO tabur dedak hehehe...

    ReplyDelete
  5. dedak bukan sebarang dedak woi .dedak goreng bercampur sotong.

    ReplyDelete
  6. Kalau otak serabut nilah padahnya ayam pun nampat tahi . otak gila kau orang

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.