Friday, March 11, 2016

Letusan & Pancutan Serban 5kilo

Madu tualang power! Click here

Dalam memahami kemelut jiwa raga parti walaon dan boss walaon sekarang ini, ada baiknya kita beranaloji supaya mudah para walaon dan non-walaon memahami apa yg telah dialami oleh boss parti lebai sarban 5kilo itu sebelum ini.

Apa buah-butir yg meletus & terpancut keluar dari mulutnya sudah tentu hasil dari pengalaman & rentetan peristiwa yg dialaminya.

Cuba luangkan sedikit masa mudah2an kita boleh memahami & dapat mengambil sedikit iktibar. Kahkahkah!!

Bayangkan. 

Bayangkan sepasang laki-bini baru berkahwin. Hajat dihati memang nak berladzat-ladzatlah. Kahkahkah!

Tapi potong stim, dari awal-awal lagi bapak dah datang duduk sekali. Siap tasbih, jubah & serban 5 kilo. Kah kah kah kah!!!

Salah sikit kena tegur. Serba tak kenalah duduk dalam rumah sendiri. Kahkahkah!

Kompom palat punya. Rumah dah la kecik. Dinding batu-bata tak plaster. Katil berkeriut sikit, bunyi lepas keluar. Kah kah kah!!!

Nak berenjut kena tunggu bapak pergi masjid. Kahkahkahkah! 

Memang potong stim. Kahkahkah!! Nak berjawab, takut. Kecut. 

Sehinggalah satu hari bapak buat keputusan nak balik kampung selama-lamanya.

Legaaa noooo...

Time ni dia punya sembang tak ada segan silu.

Ceruk itu nak tabur. Ceruk ini nak balun.

Makan madu Arab, makan madu Jerman. Kah kah kah kah!!!

Ubat pun dia makan. Cuma semua orang masih tak tahu ubat cap apa & pukul berapa dia makan ubat.

Kah kah kah kah!!!

6 comments:

  1. Hang perli sapa ni hah...aku tau mesti hang perli org lain kan kan kan.. Hang bukan perli pesideng kan kan kan.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. Jgn kutuk2 timbalan pesiden olamak donia oiii.nt wanrosli marah..

    ReplyDelete
  3. Dah la pancut merata. Dinding, dapur hatta stor baja pun dia toron. Dah tu tak plak pandai nak lap. Biar kering je. Semut wei!! Serban tu pun dah bertompok2. Punya malas nak ambik tisu. Rete pak mentua dia pun dia bedal buat dek je. Siap ngaku rete dia sendiri. Betul2 menantu puaka. Bini tu tak de la lawa sangat. Huduh skit je dari baboon sawan juling yang kuat mastabasi. Tapi sebab bini tu ada cincin barlian wal akaun am beng berbiliun dia toron juga. Mata pejam kahkahkah

    ReplyDelete
  4. balun secara halus ni. ramai tak faham. semoga Allah swt cucuri rahmat keatas roh TGNA

    ReplyDelete
  5. Yop oiiii
    Ni sume salah miker..yg miker g juei madu kt demer tu ngape..kan udoh abih dipancut nyer merata..kahkahkah..
    Jangan sampei kene mata yop oiii..bentan nti..hahaha
    Udoh rope kencing katak puru..kene mata..bute..kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Ni mesti perli UAA dan UGS.. astaghfirullah..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.