Wednesday, March 2, 2016

Kepala Taik@Shit Oleh Shahnon Ahmad

Madu tualang power! Click here


Betapa tepatnya Shahnon Ahmad! Kah kah kah kah!!!

Label yg diberikannya kpd Madey memang tepat sekali & diperakui oleh orang HAMNO sendiri. Kah kah kah!!!

Semalam dijunjung-junjungorang. Itulah nasib badan hari ini, kahkahkahkah!! Hari ini dikatakan taik, esok entah hapa pulak. kah kah kah!!!

Malang menimpa badan adalah hasil perbuatan sendiri. Kah kah kah!

Shahnon Ahmad mulutnya jahat, dalam novelnya Shit, Madey dikatanya 'kepala taik'!

KAH KAH KAH AH KAH!!!

Kpd yg masih belum memiliki,
novel ini masih berlegar-legar di pasaran. 

9 comments:

  1. Tambah satu lg bro.pas juga dah jadi taik.ape juge keluar dr mulut pemimpin2 pas smua busuk bango yop.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. Shahnon sudah uzur.. skrg dah kurang sihat.. umurnya x izinkan.. keluar PAS sbb PAS sudah gelong sejak lama dah..

    Politik boleh berubah2.. hari ni jadi babi...besok boleh jadi anjing.. berapa kerat boleh maintain jadi manusia??

    Duit dan kepayahan hidup bro.. jual agama pun boleh senang lenang.. paksakan doktrin2 agama keatas orang lain...diri sendiri berkecuali..manusia berbagai2 skill.. menipu dan itu ini.. janji duit masyuk..

    ReplyDelete
  3. Yeop,
    Dalam politik ni macam-macam boleh jadi. Kepala taik pun ada kalanya amat berguna. Contohnya apabila terlihat Haji Pil Kuda sedang bermesraan dengan Si Penyamun Najib berpakaian sedondon, kita boleh lempar kepala taik kepada dua makhluk perosak ini.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Waktu pngkebumian arwah Azizan MB Kedah, kapla taik nih sgguh intim dgn Adi Awe sipilkuda dan Arong Jing geliga Boya tuh

      Ler nih kapla taik tuh dah mnganggap sipilkuda dan sigeliga Boya tuh dah jd mcm sampah

      Apb dah terlibat umpan RASUAH pastu buat FITNAH maka semuanya mnjd lebih hina drp bangkai dan sampah, terutama lebai2 yg konon2 prasan sbg pewaris nabi

      Delete
  4. Seronok tengok penyokong dan pemimpin Parti PAM Imayam AhMoiNah jilat tahi Mahashit!! MIKE SABUN tak lansung takder malu pi.menyembah merayu Mahashit masuk AhMoiNah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru lepas tgk video german kot.kahkahkahkah

      Delete
    2. Hadi sotong pun xmalu p sokong najib. Xda niat nk rampas kuasa,hanya nk jd penasihat najib je.apa punya parti cita2 cuma nk jd penasihat je.haron dh jd klustermuster,nasha jadi ceo,hadi jd punaisihat.kayo2 pas lps ni hadi pun nk pakai velfire la.

      Delete
    3. Saiful Azmi Husin, gaya bahasa kamu adalah gaya bahasa ajaran PAS yang kamu anuti, bahasa langkang!

      Delete
  5. Penagih citer 'blue' meroyan kikiki..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.