Thursday, March 31, 2016

Evolusi Logo PAS: Satu Kesinambungan Merentasi Masa, Budaya & Segenap Lapisan Fabrik Masyarakat.

Madu tualang power! Click here






KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!

Itu belum aku tambah gambar sotong.

Kahkahkahkah!

39 comments:

  1. Binawe libanglibu.. kahkahkah..
    Batang kayu najeeb..
    Bola bulat cam hadee punyer kahkahkah..
    Tisu?? mana tisu ?? Kahkah kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau nak buat apa.dgn tisu? Lap taik yg melekat kt tokong ke?

      Delete
    2. Sehabis2 handal...ini yg kau mampu nk berhujah psl pas? Igtkan pas beli banglo harga murah ke...akhlak buruk lempar mike ke...selfie dgn amoi ke...ciplak logo imayam ke...guna muka org tanpa izin buat iklan ke...kutip duit.dgn cina nk byr saman ke...malula sikit...klu tahap pemikiran kbat kau...adeh...patutla madey yg dah 91thn masih bileh kelentong sign sokong umno...adehhh...xperla...teruskan gelak PANdir anda...jgn risau...PANdir2 lain mesti kagum dgn otak geliga kau ni...hidup PANdir...hidup

      Delete
    3. KahÄ·ahkah..
      Orang PASIK dah panas wei.. siap meraung,merengek..
      Tu la hang libang libu.. orang suruh bagi madu import jermang. Ni hang gi cabai celah BOLA BULAT diaorang.. kahkahkah.. sampai bertanduk meroyan..kahkahkah
      Dengki najeeb dapat rase dulu wakakaka..
      Nah tisu .. gi main dengan lubang tupai kahkahkah

      Delete
    4. PANdir KE PANtat

      Delete
    5. 8:47 tgk sendiri akhlak pas,melucah keje nye. Org mcm ni ke nk bwk islam.Phuii..

      Delete
  2. Yop oiiiii
    Kahkahkah..ater miker ni gemor benor menjolok..sampei bola lebai walaunta pn miker jolok gak...
    Ganeh benor miker menjak keluor dari utan ni...penangan madu lebah ke madu leboh yop oiiii..ajer nyer gampang miker niiii..kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarang tokong jgn dijolok...

      Delete
    2. Mak ai.. tak dapat bola snooker, tokong plak yg nak di jolok? Hudoh sangat muke ngko sampai pompuan semua lari. Cd jerman berlambak tu. Main sendiri la mat

      Delete
    3. Melenting usik tokong

      Delete
    4. Hina giler muka hudoh menahan senak kahkahkah. Udah ler najeeb. Lamer sangat mike rendam batang kayu tu.. cabut kluor cepat.. kahkahkah
      Ha PASIK .. Pe lagi.. cepat.. lap..kahkhkah

      Delete
  3. Baguslah persenda simbol perjuangan Islam PAS semoga saudara tergolong di kalangan org2 soleh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simbol perjuangan islam ape copyright bendera jepun je bro..jepun pun Simbol islam jugak ke.nak wala kene bertempat ler bro jgn walak smpi jd bodo bro.Dlm quran ade ke sebut Simbol ni perjuangan islam.vonggok bertingkek tingkek walakontol nih.kahkahkahkah

      Delete
    2. kah..kah.. kalau banggang pun agak-agak la..simpan la sikit bagi anak bini je tau...kah...

      Delete
    3. Kena tambah bow tie skrang..baru islamic...kah..kah...

      Delete
    4. Ulama ada 2 jenis....pertama jenis setan...kedua jenis manusia

      Delete
    5. Hidup PANdir...mari kita gelakkan ramai2...kah kah kah...uikkk mana PANdir2 lain ni?

      Delete
    6. 10:48 ni mesti wanrosli pemakan dedak sejati.kahkahkahkah. Hudud mana hudud?

      Delete
  4. Nampak dek walaon ini mau nyumpah2 deme oi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah Taala maha membalas...ari ni gelakkan org...esok tergelak kt org pulak...cam PANdir...ngaku lbh islamik dr pas..akhirnya tersungkur.kt kaki dap...islam tolak tepi...cam gak tokong...kata tghh pembohong...geddbub jatuh bwk pokok manggis..so gelakla...apa nk takut...seronok jgk tgk PANdir buat lawak...terhibur

      Delete
    2. Sapa kata tolak.....Pas Bow&tie cuma tangguh je. Ini lah lebih islamik dari ameno yg terus diam membisu.....akai ade bro?

      Delete
    3. Tangguh dgn tolak apa beza nya.ayat jenis tp hudud xjalan juga...kena tipu lg ngan umno. Mana mau letak muka pas

      Delete
  5. Masih lagi boleh cakap..ula-semak dan ula-mamak "kita bersetuju utk tidak bersetuju"belit-membelit sang si-punahhhhsehiat umno,..walak gobloook.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Addin itu nasihat...pesan nabi saw

      Delete
    2. Betui tu.nabi x ajar menjebonkan org

      Delete
  6. Amanah, PAS, PKR dan DAP tidak mempunyai dasar yang jelas terhadap pendudukan tentera dan maritim Republik Rakyat China di lokasi-lokasi milik Malaysia di Laut China Selatan. Tiada nota bantahan dan demonstrasi yang dilakukan berkenaan isu tersebut. Apakah Amanah, PAS, PKR dan DAP sebenarnya proksi Republik Rakyat China di negara ini yang mana perairan Malaysia akan bertukar milik kepada Republik Rakyat China sebaik sahaja mereka menjadi kerajaan? Sama-samalah kita fikirkan.

    ReplyDelete
  7. Ahhamdulillah...semakin.ramai.golongan AlMunafiqun mendedahkan sifat zionist mereka! KipiDAP!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bow & Tie bukan zionist lagi dah.....Tangguh Hudud pung bukan munafiqunlagi dah......paham2 sendiri la walaun hoi....mengaji tak banyak mana, sembang je lebih....ini lah yg merosakan aqidah. Walaun belum tentu masuk syurga hoi!

      Delete
  8. Ulamak Pas kena jaga akhlak..jgn bermulut longkang, memalukan Islam saja.

    ReplyDelete
  9. Aisey! Macam mana bola ping pong boleh jadi bola snooker. Sudah tukar ka?

    ReplyDelete
  10. Laknat Allah kpd musuh2 islam...ameen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas Islam ke? Oh IKATAN pon islam juga lah........mangkin bengong walaun ni, kerana islam la yg tangguh HUDUD ye....apa yg Ayoh hadi ping ajaq kat walaun ni.

      Delete
    2. Laknat dan azab Allah pada yang guna islam untuk tipu orang, pecah amanah, untuk dapat pangkat dan harta fulus.
      ameennn..

      Delete
    3. Tebang balak haram kira mcmne plak..halal ke???sbb bow tie kira halal la yea.kihkih

      Delete
  11. Wahhhhh
    Meriah juga blog ni.walakontol pun ada komen2 juga.kahkahkah

    ReplyDelete
  12. Seandainya umno dan pas hilang kuasa jepun dan kouminis akan datang menjajah semula di malaysia,hidup orang me-LAYU akan susah,melarat dan menjadi pelarian seperti orang Rohinya......tidak percaya?.....tanya orang-orang FELDA..................

    ReplyDelete
  13. Busuknya hati kau libanglibu. Tanda orang sakit jiwa akan dijelmakan melalui tulisan

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.