Thursday, March 31, 2016

Beza Anwar Ibrahim & Khir Toyo

Madu tualang power! Click here


Maka tepat sekalilah telahan semua rakyat jelata bahawa Khir Toyo tak akan duduk sehari pun dalam jel. Punahlah harapan semua org. Padan muka. Kahkahkahkah!!!

Biarlah dia duduk rumah, rumah dia pun besar harga puluh-puluh juta, duduk dalam jel pun mengabihkan tempe je. Kahkahkah!

Beza 2 makhluk ini ialah;

Anwar Ibrahim masih boleh berlari, sedangkan Khir Toyo entah-entah nak ke jamban pun merangkak-rangkak. Tak ada kerja staff penjara nak menguruskan kencing berak dia. Kah kah kah!

Mudah2an merangkak betul-betul dia ke jamban. 

Anwar boleh basuh berak sendiri. Khir mungkin dah mamai. Tak tahu beza lubang najis dgn lubang kencing. Kahkahkah! Hina punya manusia. .

Anwar masih kencing deras, Khir dah tersumbat kena pakai tiub kot? Lepas kencing kompom tergigil-gigil. Kah kah kah kah!!! Siksa.

Biarlah dia duduk rumah yg harga puluh-puluh juta itu, ada ahli keluarga tolong tengok2kan. Kah kah kah kah!!!

Tak payah banding-bandingkan Anwar Ibrahim dgn Khir Toyo.

Malu kat belangkas. Belangkas pun reti terangkak-rangkak cari makan sendiri. Buat rumah sendiri.

Kahkahkah!!!

Abg memang power....
Kah kah kah kah kah!!!

2 comments:

  1. Yop oiiiii
    Belangkaih pulak miker ni...khir tu kejer nye melekap jugak kerr..kahkahkah..
    Dlm penjara dia nk melekap ngn sape ye x..bior le dia balik umoh..buleh dia melekap ngn bini dia..ape ke nama nyer..Zaharah Kecik kot..ntah2 usoh jd besor kor..6 bulan kene tinggei..hahaha..kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jilake punye komen. Kahkahkahkah

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.