Tuesday, February 2, 2016

Nik Amar Mungkin Telah Siap Bala Tenteranya

Madu tualang power! Click here


Tak susah nak jadi jaguh kampung. Angkat tangan genggam penumbuk kemudian pekik, "Idop Melayu!!"

Tu dia Dol, meremang bulu belakang batang tengkuk kau. Kahkahkahkah!!

Kita flashback sikit. Mudahnya bermain sentimen. Nik Amar pun pandai main sentimen dgn pengundi di DUN yg diwakilinya. Dia pun nak jadi hero kampung jugak.

Tapi Nik Amar lagi dahsyat, dia nak ajak perang dgn HAMNO! KAHKAHKAH!!!

Meremang bulu ari-ari kau Dol. Bertambah 2cm! KAHKAHKAHKAH!

Bak kata pepatah, kalau parang panjang sekontot, pergi buat menyadap nira aje la. Berpeluh sikit badan. Buang kolestrol-kolestrol yg dah terlebih. 

Kahkahkakah!
Husam sudah bikin panas. Kahkahkahkah!
Baca berita penuh DI SINI

12 comments:

  1. Libanglibu jangan silap nampak aje nik amar rope tu kalo nk tau bala tenteranye sudah siaga dimedan perbatasan tp org xnampak sbb tentera nye dr golongan jin....Ketua nye haron jing blh nampak semua jin2 tu.. Kereta kebal m16 peluru berpandu semua lengkap la cuma org xnmpak sbb dialam jin.hadi mungkin blh nampak sbb die kan pesideng. Kashaffff tu

    ReplyDelete
  2. Nik Amar ni satu hari nanti kena buang juga dari PAS. Sebabnya? Dia cuba mengatasi lawak jenaka yang dipersembahkan oleh Tuang Presidengnya. Hello Nik manamu boleh lawan Raja Lawak Sedunia. Itu lawan tokey namanya!!

    ReplyDelete
  3. Orang yang berusaha melaksanakan hudud disuruh letak jawatan. Apa usaha Husam untuk laksanakan hudud? Dia yang patut keluar dari PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila masa orang tu nak laksana hudud? Bentang kat parlimenpun idak...

      Delete
    2. Kenapa nik aziz xbuat mcm nik amar???adakah nik aziz bodoh mcm nik amar???nik aziz perlu keluar pas????Laksana kan hudud kena bijak.jgn bodoh2 p potong tangan org...nik aziz kata dah jgn masuk lubang 2 kali.kan dah kene bodo lagi..tu bukan nk laksana hudud tp nk dperbodohkan berkali2.Ada lagi wan rosli nih
      Hahahaha

      Delete
    3. Betul mangkok la Wan Rosli ni...Nik Amar tu sebuk menebang balak ngok woiii...bila masa dia bentang hudud....kau ni macam baghal lah...simpan sikit kebodohan untuk anak cucu kau di belakang hari....

      Delete
    4. Mengkomer jgnla marah mamat wan rosli tu.ate bio kan aje le die mcmtu spesis otak udang mcm noh udang tu penting juge supaye menjadi bahan lawak menghilangkan stress.kalau idak susah jugak nk bergelak ketawe.. Bukan ramai pun spesis mcmtu dah,nak pupus dah,patut kite hargai ataupun muziumkan kenangan pemikiran wan rosli tu.nt zaman anak cucu kite buleh juge mengenal spesis walaon mcm wan rosli tu.idak le tenggelam ditelan zaman.. Xgitu ke libanglibu???khikhikhih

      Delete
  4. Nik rover Lamar Nik balaki

    ReplyDelete
  5. Kalau harap UMNO buat hudud dah lama dia buat sendiri siap dapat kredit politik lagi. Ini tidak PAS buduh @ bodo masih percaya pada UMNO nak laksana hudud
    Pirahhhh pakat kena kencing la lebai lebai Pas yg tinggi ilmu agama TAPI lemah-lembab siasah politik

    Pati Kita

    ReplyDelete
  6. kah kah kah
    pening la kawe weh!
    dulu demo suruh kawe jadi penasihat UMNO,
    lepas ni demo suruh pula kawe lawan UMNO.
    baru-baru ni yb. Taqi dah maafkan dosa-dosa lepas UMNO kepada PAS,
    bila kita lawan balik UMNO, dosa-dosa UMNO dulu kira hapus kira ke?.

    ReplyDelete
  7. write off kepala vana dia

    ReplyDelete
  8. Nik amar ni byk kecek tipu auta. Cakap lain buat lain. Oktober lepas kata nk perang dgn umno. Takdak pon tanda. Parah pas boleh naib lagu ni. Olamak apo ni? Samalah dgn azli taliban benggali di perak. Kahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.