Thursday, February 4, 2016

Mukhriz Akan Banyak Bercakap

Madu tualang power! Click here



Semua orang nak bercakap. Kahkhkah! Semua orang boleh bercakap. Tapi cakap apa? Kahkahkah!!

Cakap Bahasa Melayu? Cakap bahasa orang putih? Cakap Bahasa Tamil? Bantai la. Kahkahkahkah!

Tapi kata orang dulu-dulu, cakap siang pandang-pandang. Cakap malam, dengar-dengar.

Kahkahkahkah!!!

Tak kan tak mengambil iktibar macamana Muhyidin bercakap? Shafie Afdal bercakap macamana?

Paling kurang pun ambil iktibar dari ayahanda selaku hero 1MDB. Kahkahkah!!

Lain cerita lah kalau dah tak sayang tembolok.

Sekadar cakap boleh lah. Pooooooorah!

Kahkahkahkah!!! 

6 comments:

  1. wat melabun boleh la mukriz oii

    ReplyDelete
  2. Sian kat mukriz, Xpasai2 jd mangsa.Bapak punya hal,anak kena terajang. Lepas ni jgn pulak ada keluar video seks mukriz atau mahathir pulak.hahahaha.mukriz ok lg tp kalau mahathir pun ada video seks xtau la komeeeee.. Cmne sound dlm video tu mau kali ni bahasa jerman.hahahaha

    ReplyDelete
  3. itu bahasa universal.pak lebai pun guna bahasa tu tp teman view je.kahkahkah.

    ReplyDelete
  4. belum kena sepak terajang fru atau masuk lokap/penjara jgn cakap pasal berjuang. talk is cheap

    ReplyDelete
  5. Kes mukhris ni mcm peribahasa Tak dapat tandok, telinga dipulas. Takleh wat ape ke mahathir, so pecat mukhris. Mahathir sedang menuai apa yg telah dia buat kpd anwar. Tuhan maha adil lagi maha kuasa.

    ReplyDelete
  6. Allah swt dah bagi peringatan bahawa dia lah yang menaikan sesiapa menjadi penguasa dan dia lah yang menurunkan sesiapa yg berkuasa.jgn sombong dan takbur dengan kuasa yang sedikit,bila2 masa boleh tersungkur dgn hina seperti firaun dan namrud.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.