Saturday, February 6, 2016

Mari Mari! Barang Power!

Madu tualang power! Click here

Sila klik DISINI untuk details.

Cuti Raya Cina sudah sampai. Blogger pun nak cuti juga.

Bersempena cuti panjang ni, aku pun nak balik ke Klate la. Melawat keluarga mertua. Kenduri pun kompom banyak sana-sini. Kahkahkahkah!!

Sambil balik kampung, sambil ambik stok madu. 

Sapa-sapa yg order selepas 3hb Februari ni mintak bersabar la sikit. Lepas 15hb Februari pesanan akan diPosLajukan. 

Jangan risau, relax, setiap minggu kompom ada malam Jumaat punya. Kahkahkahkah!!!

Sapa-sapa yg belum order, boleh buat sekarang.

Support la sikit. Korang bukan rajin klik Nuffnang aku pun. Kahkahkahkah!!!

Sebotol besar 750ml baru RM144-00. Tu dah termasuk belanja pos.

Untuk pesanan, ini e-mail aku, pokobondo@yahoo.com

Kalau korang beli ramai-ramai boleh jugak aku ganti laptop baru. Kahkahkahkah!!!

KAH KAH KAH KAH AKH KAH!!!

KAHKAHKAH KAH KAH KAH!!!

9 comments:

  1. Amboi. Mahal betoi hang punya madu. Rm144 sebotol?? Minyak pon dah turon usd28 setong. Hang pulak naik. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madu tualang syeikh. Bkn sebarang madu.

      Kahkahkah!

      Delete
  2. Ape ke mahai bebeno madu nye hebat bebenor ke pun.Minum terus terpacak sejam ke pun.cer tunjuk testimony spt video ke dlm bhs jerman pun xpe.kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan setakat terpacak yop, miker nak ngangkat peti ais pun boleh.

      Kahkahkahkah!!!

      Delete
  3. Lanjiou punye libanglibu. Asal cuti aje balik kg xda line
    Ape kg mike kat dlm alam bunian ke xblh on line...alasan letew nk menyontot smpi melecet
    Kehkehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang le masuk hutan cari madu.

      Mana ada madu dalam batang betik.

      Kahkahkahakah!!!

      Delete
  4. Kahkahkah. Haje yg gampang libanglibu, blh angkat peti ais yg xblh tahan tu...kahkahkahkah. Peti ais mainan plastik bolehla.. Itupun Bengkok wek.luka2 pedih woooooo.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  5. Yop oiiii..
    Usah labon le yop..x mane kuat nye pon..Abih pancut nk ngangkat kepala pn x larat..kahkahkah

    ReplyDelete
  6. yop oii...mike ingat batang nyor ke nak kandor peti ais.tersepit kat peti ais melolong le mike.tapi kaĺo ngangkat nyor sebiji teman boleh pecaya lg.memang gampang libang.kah kah kah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.