Thursday, February 4, 2016

Jangan Cabar Bashah

Madu tualang power! Click here



SRP ka, SPM ka, bukan isu. Sijil itu penting. Pendidikan itu penting. Tapi bukanlah segala-galanya.

Ingat, nabi kita pun tak reti membaca.

Boon Siew tak reti membaca & menulis. 

Darth Vader kudung 2 belah kaki, kudung sebelah tangan, bercakap pun guna mesin, tapi dia memerintah galaxy. Kahkahkah!

Hang ingat hang ada degree hang terra? Kahkahkahkah!

Apa pelik degree-degree. Tukang tarik kereta pun ada Masters & PhD dari Preston Univ. of Pakistan.

Kahkahkah!!!

Apa nak pelik? Kapal selam pun tak boleh menyelam. Bumbung stadium baru buat pun boleh runtuh-rantah. Kahkahkah!


Hang pikiaq Fairus sorang boleh claim keturunan raja?

Bashah pun boleh kalau dia mau. Bukan sekadar SPM, Masters atau PhD, dia siap boleh claim keturunan Raja Bersiong hisap darah. 

Takot? Kahkahkahkah!


8 comments:

  1. Bila tang bn semua xpa derma pun xpa xsalah.kalau tang pr semua salah.adik bradik wan rosli la tu
    Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. Srp dah boleh jadi penyamun



    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah SRP.

      Kalau nak mnyamun, dgn sijil sekolah Arab pun boleh.

      Kahkahkah!

      Delete
  3. Yang selalu cakap ' yop oii'.....tak komen pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malam Jumaat kan?

      Masuk bilik awal la dia. Kahkahkah!

      Melaga-lagakan saluran kencing. KAHKAHKAH!

      Delete
  4. khalifah umar abd aziz tak de phd pun tapi boleh bezakan harta negara dan harta peribadi.sekecil2 pelita untuk tugas rasmi pun dia tak guna untuk urusan peribadi.tapi kalau belajar tinggi sampai phd pun tapi harta negara dibuat mcm harta sendiri satu sen pun tak boleh pakai.hatta belajar ugama tapi sokong org tak amanah dlm menguruskan negara sama macam pecah amanah gak.ugama dijadikan barang dagangan.akan dicari nas dan dalil untuk menjustifikasikan tindakan menyalahgunakan kuasa dan tidak amanah.

    ReplyDelete
  5. bashah kata dia lulusan unibersiti umno.. phd dlm tikam belakang kawan cgpa 4.0

    ReplyDelete
  6. Dulu mukhris tikam velakang dio. Chedet sughoh. Amno budaya dio tikam velakang. Sapo xepat tikam dio jd bohh besaw. Buley pahe ko bahaso germany aku?? Haha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.