Friday, February 19, 2016

JAKIM Tak Ada Telur

Madu tualang power! Click here



Kalau kita ibaratkan JAKIM ini sebagai seekor kaldai jantan, kejantanannya sudah tak ada.

Dah licin gigi, telinga, hidung, kuku, bulu dan juga telur-telurnya habis dibuang. Kah kah kah kah!!!

Masakan JAKIM tiada kuasa? Woooi, ini bab mencekik masuk perut jadi darah daginglah!

Agama rasmi Msia ialah Islam. Agong beragama Islam.

PM TPM & the balaci majoriti Islam.

Boss polis & tentera orang Islam. Majoriti anggota beragama Islam.

Entah hapa hantu jembalang yg ditakutkan oleh JAKIM ini hanya boss dia yg beragama Islam itu yang tahu.

Cakap bedentum-dentam, tapi penakut.

Kita samakan la JAKIM ini dgn geng-geng pencegah maksiat.

Kalau bab meredah rumah sewa, rumah bujang, hotel murah, tepi semak, mencari orang mengawan, memang nombor satu.

Cuba suruh dia pergi redah Hilton, Grand Continental? Kat situ pun kompom ramai jantan-betina tak menikah sedang mengawan.

Kompom geng-geng pencegah maksiat ini, sampai ke lobby hotel pun tak tergigil-gigil kencing dalam seluar.

Kah kah kah kah!!!!

Itu belum kena soal-jawab cakap orang putih. KAH KAH KAH!!!

7 comments:

  1. X berani nk laksana hudud kira apa ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg tersohor nak laksana hudud ni dr dulu sampai la ni adalah PAS..

      Dah dpt dah negeri kelantan kan?tp tak laksana sampai skrg..lama tu wey!dari tahun 90..
      Kenapa??
      Tak berani la tu...
      So nak kira cmaner ek?

      Senang cerita Parti Islam Semalaysia yg pengecut dan tak berani nak laksana hudud..

      Setakat palu gendang,rebana ubi,gong then jerit yoya yoya nak hudud saper pon boleh...

      Delete
    2. "Setakat palu gendang,rebana ubi,gong then jerit yoya yoya nak hudud saper pon boleh..."

      kih kih kih...

      ko dah buat ker?

      Delete
  2. Suruh hadi yg tangkap depa.haha

    ReplyDelete
  3. Aduhhh kasiannnnnn...ini lah nasib PAS selepas tiadanya tgna...

    ReplyDelete
  4. Bubar je la jakim ni ngabihkan duit rakyat jer

    ReplyDelete
  5. Takat mana umno dah bantu pas utk laksana hudud dikelantan? Haritu mad yakob cool kata nk resign jika hudud tidak laksana. Last dia kata tugas pihak lain. Tk jadi resign. Gaji pulak naik. Ulamak bohong. Nik amar tongkat ali cakap nak perang umno jika tak dapat bentang hudud by oktober 2015. Mari november dia diam kecut telor nak perang umno. Nik amar bohong. Benci aku. Baru minggu lepas ulamak original umno ashraf wajdi dusuki menteri dah beri kata putus bhw hudud tidak boleh dilaksana dimalaysia kerana realiti majmuk. So mana pegi ulamak pas yang hebathebat. Tak komen pun drp murshidul presideng n ajk pusat. Takut umno marah ker? So jelas pas berbohong pasal hudud. Olamak pas sila komen. Wala unta tak payah komen. Kahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.