Wednesday, February 17, 2016

Hero 1MDB Masih Berkicau

Madu tualang power! Click here


Ini hero 1MDB lah! Sapa tara kenal? Satu Malaya suda taw. Kahkahkah!!

Ini hero 1MDB macam hero Hindustan lah, kalah dulu. Kahkahkah!!!

Tuan-tuan yg dikasihi sekelian,

Najib itu dikompang & diangkat Mahafiraun sendiri, jgn lupa tu. Mungkin agaknya beliau perasaan, tugasnya pulak utk menurunkan Najib.

Jika dilihat dari urutan sejarah, bila Mahafiraun tak puas hati dgn Mat Nuar, dia angkat Pak Lah.

Dia berbulu dgn Pak Lah, dikompangnya Najib.

Dia berbulu dgn Najib, sapa pulak nak dikompangnya?

Satu perkara yg akan menjamin Mahafiraun rapat kelopak matanya bila mati nanti, ialah anaknya sendiri jadi PM.

TPM pun anak dia.

Menteri Kewangan pun anak dia. Kan?

Kah kah kah kah!!!

Itu belum bubuh Vincent Tan lagi. Belum bubuh Ananda Krisnan lagi. Kahkahkah!

Agaknya kalau dah mati pun, mungkin dia bawak remote. Dia nak kontrol lagi Msia ni dari dalam kubur.

Kah kah kah kah!

2 comments:

  1. Mahathir berkicau kemain hebat lagi tp mustahil anak die blh jd pm.Zahid Komedi nk letak mana,muhyidin nk campak mana kalo Najib bjaya dturunkan.Tapi kalo menurut teori Rahman.Lepas Najib ni kembali semula pada R....siapa R itu????Rosmah kah,Rosli ke aka Wan Rosli,ermmm sapa lagi R...rafizi ke..jauh lagi tu..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xyah ler anak mahathir tu, pm pun kite import dr bangla utk menjimatkn kos..spt zahid kata rakyat malaysia malas bekerja,pm kita pun malas bekerja elok ambik pm dr bangla je la,timbalan pm pun bangla, menteri2 kabinet pun bangla elok semua dr bangla br aman makmur dan wasatiyyah malaysia nih.koh

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.