Tuesday, February 16, 2016

Hero 1MDB Dah Main Junjung-junjung

Madu tualang power! Click here


Hero 1MDB telah kembali ke pangkal jalan.

Hero 1MDB telah kembali kepada Quran & sunnah nampak gayanya ni. KAHKAHKAH!!!

Kahkahkahkah!!!

Hero 1MDB dah pandai suruh orang sumpah sana-sini.

Tapi kan, lebih baik junjung taik sajalah. Kahkahkahkah!

Manusia kalau dah hampir lemas, taik terapung pun dia capai. Kah kah kah kah!!!

Cerdik Mahafiraun ni, time anak sendiri nak tenggelam dia capai Petronas. Kahkahkah!

Seeloknya suruh bengkrap terus kalau tak sanggup capai taik.

Kah kah kah kah!!

Hero 1MDB dirai oleh sahabat tersayang Vincent Tan

6 comments:

  1. junjung jgn tak junjung.ko naya mat nuar selamba badak je.org naya anak ko sikit banyak bunyi pulak

    ReplyDelete
  2. Aje senang benor cara islam ye.junjung quran dh kire benor.xyah fakta itu ini,hakim itu ini xpayah.junjung quran aje setel poblem.cmne mahafiraun blh ada mentaliti mcm ni.igtkn bijak tp ropenye matmaslan juge

    ReplyDelete
  3. Nuar suka main asshole pn msh nk junjung.last2 ko pn diuli gk nnti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku berbaik sangka saja, agaknya kamu ni bukan islam kut....

      Delete
  4. aii mike tak tau ke mat maslan 3.85 punya cgpa.mahadir br 2nd class degree je.kalau ikut point x sampai 3.0 je.kalau 3.85 pun bongok apa lagi 3.0 berkali2 bongok le.islam mane yg ajor junjung quran x tau la.islam jamil khir kut

    ReplyDelete
  5. great brown vibrator says: hek elleeeehh.. sama2 kena ramas telur dek Yahudi, bwat2 gado lak diaorang nih.. misi nak sain TPPA dah tercapai, eloklah lenyap pemuka2 Zionis nih

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.