Tuesday, February 16, 2016

Desas-desus Hero 1MDB Nak Kena Tangkap

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah! tangkap jgan tak tangkap!

Bagi dia merasa mandi berjemaah. kahkahkah!

Dol, seikhlasnya tak perlulah rasanya hero 1MDB ini disumbat ke penjara.

Badan pun tua, tulang belakang pun nampak macam dah herot. KAHKAHKAH!

Mungkin hero 1MDB fikir dia lantang sangat mengkritik 1MDB, dia akan ke dalam. Logiknya begitu lah. 

Forever Alone - MACAM HARAMBerbanding dgn Muhyiddin yg cuba jadi hero, tapi malam-malam bila dia pegang tembolok rasa masih tak cukup makan lagi. KAHKAHKAH!! Jadi Muhyiddin bersuara ciput-ciput cukup. Kahkahkah!!!

Seikhlasnya juga, tak perlu guna bab 1MDB kalau nak tangkap Mahafiraun ni.

Charge dia bab menyamar jadi Melayu pun dah cukup. KAH KAH KAH KAH!!!

Atau pun sekongkar balik sampai lubang cacing, geng-geng dia datang dari Kerala dulu masuk dgn tongkang melalui pelabuhan secara sah atau naik meredah semak? 

KAHKAHKAHKAH!!!

9 comments:

  1. Krisis ekonomi 1997/1998 Mahathir yg diberi signal turun dgn hormat setelah berkuasa 17 tahun kambing hitamkan DSAI. Semua masalah yg berpunca drpd dasar2 penswastaannya yg tamak dan rakus diletak atas kepala mangsanya DSAI. Sampai kini Anwar jadi mangsa permainannya. Pecat Anwar angkat Pak Lah. Dia mangsakan Pak Lah pula bila BN kalah teruk di 5 negeri.Kini dia mangsakan Pak Jib pulak.Benar kata Saidina Ali manusia tersembunyi di balik lidahnya.Tidakkah semua angkara dan satu demi satu skandal, kehilangan wang negara yg tak putus2 berpunca daripada dasar2 beliau yang dimulainya yg terlalu pro kroni. Kata dulang paku serepih kata orang dialah yang lebih.Patutkan sistem yang terlalu buruk dan membusuk ini disokong lagi.Rekod tata kelola dan tadbir urus negara yang teruk. Petandanya ialah bajet defisit berpanjangan,hutang negara meningkat hampir RM 1000 juta/ 1 trilion, kejatuhan konsisten RM dll. Puncanya satu kerana tiada amanah.Pemimpin yang naik ambil kesempatan buat kekayaan di atas belakang rakyat menerusi dasar2 pro kroni berawal daripada dasar2 tajaan Mahathir Muhammad yg keberterusannya disambung oleh para pemimpin selepasnya.Najib hanya mengikut rentak politik Mahathir dan murid terbaik yang berjaya dikeluarkan.Apa yang ditanam itulah yg dituai.Rakyat tak larat nak urut dada. Kini semua kebocoran itu rakyat tanggung dan ditampung menerusi GST !

    ReplyDelete
    Replies
    1. bernas....Dia ingat dia dah terrer, rupanya murid dia lagi power. he...
      Moga allah panjangkan lagi umurnya bagi menyaksikan hasil usaha dia..

      Delete
  2. Elok pun kasi penjara je penjenayah ni.dosa byk sgt tu.peristiwa mamali brp ramai korban,al maunah lah, anwar smpi skrg kene lg,org mcm ni nk percaya.. Kalau jumpa ular, katuk madey ni dlu.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  3. budak nazri ni kepala dh separa beku,maklumlh org padang rengas,dkt dgn kilang simen Perak hanjong jadi byk habok2 simen disedutnye mase kat kg.dulu sbb tu perangei gitu,.. maafknlah die..

    ReplyDelete
  4. Bagi aku pulak, semua mereka iaitu Mahathir, Najib, Hadi dan walauntanya termasuklah dengan Wan Rosli sibiul tegar tu...boleh blah!!!
    Tolak Umno/BN dan tolak PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah. Marah bebenor mike ye Ape plak wan rosli pun kene sekali,wan rosli xsalah ape2 cume otak die biut sikit je
      Die hanya seekor macai sejati.kahkahkah

      Delete
    2. aku tak ada kena mengena dalam ini gambar,aku cuma pemakan dedak yg otak nya kurang 2 sekeru,kata wan rosli.kahkahkah

      Delete
  5. apala org politik skrg ni...ada yg sampai campak mikrofon masa crmah la...nk jd pmimpin mcm mana klu tak blh sabar.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.