Tuesday, February 2, 2016

Betapa Nurul Izzah Salah Dalam Pengamatannya Tentang Taboooong Hajeeeee.

Madu tualang power! Click here


Eh! Tak payah panggil orang korporat mengepalai Tabooong Hajjeeeee...! KAHKAHKHAKAHKAH!!

Panggil saja tulang tarik kereta.

Tukang tarik kereta berkebolehan menarik.

Dia boleh tarik orang kampung berduyn-duyun menabooooong di Tabooooong Hajeeeee. Kahkahkahkah!

Tukang tarik kereta pun pandai tarik korporat masuk Tabooong hajeeeee. 

Tukang tarik kereta boleh tarik pelabur dari luar negara.

Terutama dari Benua Keling.

KAHKAHKAHKAH! KAHKAHKAHKAH!!!!


10 comments:

  1. elok tu cadangannya agar dilantik org koperat urus tabung haji dibandingkan sekarang di mana yang urus tabung haji adalah orang-orang keparat. dan tak kisah juga andai penarik kereta mengurus tabung haji asalkan dia jujur dan ada kebolehan dibandingkan dgn penulis blog politik murahan mcm kau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah!
      Juai muarah. Juai murah.
      KAHKAHKAHKAH!

      Delete
    2. Yop oiiii..
      Kan miker dh kene marah ngn mamat kt ateh tu..kahkahkah
      X pe yop teman kaber miker..kahkahkah
      Jgn marah die..die tu x de blog mcm miker

      Delete
  2. kah kah kah.........
    hindu memang ramai kerja tarik kereta...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Hindu.
      Hindu ialah agama.
      Jangan samakan Hindu dgn India.
      Dan jangan lupa, org Melayu pun ramai kerja tarik kereta.
      Kahkahkah!
      Sapa paling ramai jual kereta?
      KAH KAH KAH KAH!

      Delete
  3. Comey juga nurul ni ermmmm.jando plak tu..erm....idak le berbalam2 muka mcm eee ejezzz...aku cadangkan amek matmaslan jadi pengerusi tabung haji nescaya lagi murah g buat haji...kalau mahal juge kite tawaf kat tabung aji jele..lagi pun matmaslan dh kene turun pangkat kan...cian die. Xkan nk suruh sie masuk maharajalawak mega kot. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  4. Yop oiii
    Teman rase le kan..baik bg je tabong aji ni kt nik amar..pasei nye ade rope kayu balak je..kahkhakah..x dan ujung tahun ni di tebang nye teruih..kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Wow..jambuuu nyer nurul ijjah...kalo dapat dek libanglibu naye weh...mau satu semester tak update blog...pagi petang malam sume mau sontot je...sontot sampai lebam.hahahahaha

    ReplyDelete
  6. klu bg kat husam musa lg best...dia pakar ekonomi...di klntan bnyak projek dia buat wlpun hmpir semuanya gagal.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.