Monday, February 1, 2016

Apa Lagi Pak-pak Haji Mau?

Madu tualang power! Click here


Aku dapat perangkaan di atas dari page Dr Asyraf  Dusuki. Dia ni balaci baru. Dilantik tahun lepas kalau tak silap. Jawatan hapa, aku pun tak taw. Kahkahkahkah!

Jangan tak taw wahai bakal-bakal Pak Haji, betapa beruntungnya pencarum Taboooong Ajeeeezz Kahkahkahkah!!!

Mana ada dalam dunia ini kerajaan begitu pemurah bagi subsidi kepada bakal haji?

Kos buat haji sekarang RM18,900-00 jangan tak taw.. Gomen top-up RM9,000-00 jangan tak taw. Kahkahkahkah!!!

Sebenarnya, MCA, MIC, DAP, pencarum Tabooong Ajeeeez, Hasan Malek & Mat Maslan tak mau tahu itu semua.

Pegi mampos la keluar angka juta-juta org kampung bukan faham.

MCA, MIC, DAP, pencarum Tabooong Ajeeeez, Hasan Malek & Mat Maslan cuma mau tau kenapa rezab Taboooong Ajeeeez boleh jadi negatif? Boleh jadi merah?

Kenapa Taboooong Ajeeeez tiap tahun declare rugi? Kahkahkah! Taboooong Ajezzz dah jadi macam Protong. Kahkahkahkah!!!

Buat hapa beli tanah sampai berpuluh kali ganda kena lipat? Kahkahkahkah!!!

Kami semua nak tahu, yg duduk atas dok pakai kot itu, makan dedak cap apa jadi bangang sangat?

Kahkahkahkah!!!

Tahun ini jadi ke buat Melontar di Depan Bangunan Taboooong Ajjjjjeeeez? kahkahkahkah!

Kalau dah sesak sangat, tahun depan jangan sampai buat Haji Ghaib dah la. KAHKAHKAHKAH!!!

Bank pun boleh ghaib. Kahkahkahkah!!!!

8 comments:

  1. Yop oiii
    Nk lotor cmne..teman x nmpk iblih nye..itam bebenor,bebalam balam je rope nye..kahkahkah
    Cer miker ajor kn nk baca ape masa nk lotor tuu..ke teman nk tye pada walaunta je..kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebalam-balam tu yg tak lalu tu!
      Kahkahkahkah!
      Ajernye gampang.

      Delete
    2. Teman like sesangat

      Delete
  2. Main dam ajee je le kite...free oiiii kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Tahun ni kos haji murah sikit sebab boleh buat di tabung ajeez seropa buat dkampung seronok

    ReplyDelete
  4. Kenapa ambil duit pelabur untuk bagi subsidi jemaah haji? Pelabur redha ke? Kenapa tak subsidi tu ditanggung oleh Kerajaan sahaja.

    ReplyDelete
  5. Kahkahkah. Aje yang gampang komen atas tu berbalam2 yg xtahan tu.
    Tp kalo berbalam2 tu muke cun mcm fasha sanda,teman xkisah weh....kahkahkah

    ReplyDelete
  6. berbalam2 pun byk duit woo.satu utk kau juta2 utk aku.fasha sanda x main la,koman2 pun paris hilton baru glokal

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.