Wednesday, February 3, 2016

Anwar Ibrahim Suka-suka Masuk Jel Baq Hang

Madu tualang power! Click here


Ini namanya, tak dapat tanduk dapat pulas telinga pun jadi. Kahkahkahkah!!!

Bapak mana tak sayang anak kan? Biar pun anak dah tua bangka boleh jaga diri sendiri.

Bab Muhkriz kena tendang ni memang la pedih bagi tuan punya badan. 

Tapi bapak yg menengok lagi ngilu. Kahkahkahkah! Macam kena siat-siat kulit kepala. Kahkahkahkah! Rasa macam kena pijak-pijak la kepala. Kahkahkah!

Tak caya tanya Madey.

Syukurlah Mukhriz dapat dah balik kampung makan karipap dgn mak. Tiada lagi bebanan tugas Menteri Besar.

Mat Nuar entah bila dapat makan karipap ye tak?

10 comments:

  1. Kira ok la tu..tak kena belasah macam mat nuar..boleh lg berkira nak selak iklan pil kuat batang..pil pacak..pil kemut..sendat..sempit..meraung..merengek..mengaum (pinjam hg punya nasihat)

    ReplyDelete
  2. Bukan saja mukriz bleh makan karipap dgn mak,balik rumah bleh makan kerang lagi..
    Mat nuar jenuh kena puasa..takdak kerang,
    Apa2 pun hidup mat nuar..
    Semoga dia panjang umur

    ReplyDelete
  3. aljubori suka2 menjubo tu pasal dia suka suka masok jel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa pun kamu, apa yg kamu tulis aku publish.

      Siapa pun kamu, apa yg kamu tulis akan dipertanggung-jawabkan ke atas kamu.

      Delete
    2. Bior kan le wan rosli tu.. Die mmg otak biut mmg mcm tu..libanglibu jgn ambil ati,anggap je wanrosli tu spt babi mmg keje nye menyondol,baik ke buruk ke semua disondol.. Bkn blh pikir pun..xyah bg penjelasan pd mangkuk ayun mcm wanrosli tu jenis spesis biut kabo le apepun x ngombin weh...sama dgn spesis walaon tu hadi kata taik tu halal dimakan sedap digoreng rangup pun nescaya wanrosli sanggup menggoreng taik lalu dimakan dan berkata "wow sedap nye taik goreng ini,betul kate pesideng,pesideng tidak ada cacat cela nya"kahkahkah

      Delete
    3. hehehe... biaq dia tau.

      Delete
  4. Hang suka 2 ja pangge orang aljubori. Pah tu kata kat dia suka main juboq,. Hg take takut ka ... Sememangnya Kalu dia tak buat kerja tu..senang2 ja hg nanti terpanggang mcm babi kena panggang di akhirat nanti...take takut ka..nak takut APA cap keris semua berani

    ReplyDelete
  5. Hang suka 2 ja pangge orang aljubori. Pah tu kata kat dia suka main juboq,. Hg take takut ka ... Sememangnya Kalu dia tak buat kerja tu..senang2 ja hg nanti terpanggang mcm babi kena panggang di akhirat nanti...take takut ka..nak takut APA cap keris semua berani

    ReplyDelete
  6. ha...org yg bagi gelaran alj***** tu skrg ni dok julang balik al.......apa dah jd?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.