Wednesday, February 24, 2016

Mung Kene Ade 4 Saksi

Madu tualang power! Click here


Aku dah bertahun tak beli & baca Harakah. Harakah sekarang telah jinak umpama kaldai dicabut ekornya. Kahkahkahkah!!!

Websitenya pun aku dah tak tahu kat mana. Ada ke tidak websitenya, aku pun tak tahu. Kahkahkahkah!!!

Berita diatas bunyinya begini, Harakah dalam proses menyaman Najib dan berniat murni nak panggil Madey & Kadir tolong sama jadi saksi. Kah kah kah kah!!!

Ingat apa Mahafiraun kata? "Pas cuma parti sampah" Kahkahkahkah!!!!

Terdesak sangat parti Pak Lebai mintak jasa baik Madey yg  telah menginjak-injak lebai kopiahnya. Kahkahkahkah!

Saksi kena ada 4 orang kata boss parti Pak Lebai. Mana lagi dua orang?? Kahkahkah!

Pun bagitu, nak panggil Madey ni pun kena ada saksi ke? Kahkahkahkah!!

Saksi utk org nak jadi si saksi, kena ada 4 org jugak ke?

kah kah kah kah!!!

Penyamun nak jadi saksi kena cari 4 org penyamun utk jadi saksi penyamun.

Kahkahkahkah!!!

Lagi satu, dah duduk berdua-duaan diatas pentas, baju sama kaler bak Scorpene dibelah dua, pahaku berlaga pahamu, lagi maw saman-saman ka woooii...

Steady walaon! Lambong kopiah tinggi-tinggi!

Kahkahkahkah!!!

20 comments:

  1. Gelaklah sekuatnya. Orang kalau Allah pesongkan hatinya takkan nampak eloknya Islam. Hari ini kamu hina Dan cerca PAS esok kamu hina Islam pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa masalahnya gelakkan Pas? Apa kaitan masalah saman tu dgn hina islam pulak?? Aku x rasa gelakkan pas tu maknanya hina Islam. Bior benor ko ni??

      Delete
    2. Yop oiiii..
      Kahkahkah..kan miker dh kene hamput ngn walaun..
      Oiiii rusli..ko pikir allah pesong kan hati org je..hati ko tu ko tau ke dh terpesong ke belum..kahkahkah
      Hadi tu bkn islam..islam tu bkn hadi walaun oiiii..ada beza nye kat situ...kahkahkah

      Delete
    3. Pas islam ke? Nak masuk Pas kena ngucap ke? Keluar pas kira murtad ke? Jauh skali Pas dgn islam. Mursyidul Ulamak buang saka, presideng kaki tuang lepas ni presideng kaki kencing la pulak.

      Delete
    4. Bodoh bertimbun2. Ada ker walaon boleh samakan hina pas sama dgn hina islam..... walaon ingat pas tu agama islam kot????

      Gi melancap la walaon.....

      Delete
    5. Kita x mahu Islam terhina LA tu sebà bagi tau hang jga jga salma.....itu pun hang x fahàm...

      Delete
  2. Rusli rasid pulak... Sbl ni wan rosli.. Kahkahkahkah nama kalo ade Rusli2 ni sama je bengap je. Kahkahkahkah. Mkn dedak byk2..kahkahkahkah. Betui juga kate rusli,mane blh kutuk pas,pas kan maksum.. Ulamak2 pas kate sape keluar pas masuk neraka.kahkahkahkah. Mcm neraka syurga tu die punya pulak.kahkahkahkah... Pakai dewa cina haram nk tegur,semua halal.kahkahkahkah. Kalo pan buat semua haram.aje haram jadah punye walaon.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  3. kah kah kah..............

    ReplyDelete
  4. wang ro$li, lama tak nampak. rindu dendam weii...

    yg terpesong adalah hadi haron ding. cuba baca apa yg ulama dulu2 kata tentang pemerintah.

    1. ulama tak boleh pergi kpd pemerintah; bagi memuliakan ilmunya.

    2. ulama tak boleh terima jawatan pemberian dr pemerintah; dikhuatiri akan menjadi lunak hatinya.

    tp haron din dah jadi ketua apa ke benda tah. yg terletak bwh jpm yg menterinya adalah jamil yg pergi holiday guna duit sedekah umat.

    mursyidul am pas berada dibwh kuasa jamil khir yg berada dibwh kuasa najib. begitulah hinanya haron din. org alim yg dikuasai oleh org zalim...

    ReplyDelete
    Replies

    1. Arong Ding Al-Geliga Boya nih kata; Hudud adalah nyawa Pas...tup2 penyamun dan perompak skrang nih dah jd nyawa dia ler pulok

      Ular2Mak mintak walaunta2 sume walaq, tp yg jd lg jijik dan hina Adi Awe and Murshiitolnya walaq kpd penyamun & perompak keringat rkyt, diJPM... adoiyai!!

      Itulah sucinya hudud penyamun aka ularsemak musang brjnggut aka anjing mnyalak babi "ddlm" bukit yg sedondon jd talibarut mencekik keringat rkyt...Takbir!

      Delete
  5. Ooi pasumno ugama baru ke? Yusof Qardhawi tak jadi ahli pas, tak baulah syurga pas/pus (nanah )

    ReplyDelete
  6. Juallah agama sepuas nafsu serakah kamu. Hati yang telah keras sanggup berlaku keji menjual agamanya. Menjual nama nabi dan rasul sehendak mereka. Mengikut kehendak nafsu dan syahwat mereka. Mereka tidak sekali2 takut pada ancaman Allah pada mereka yang mengambil untung dari agama Allah. Mereka sanggup merendahkan martabat islam. Memutarbelitkan ayat2 Allah dan Hadith selagi boleh mengisi tembolok mereka hingga pecah. Dan Allah mengumpamakan mereka seperti anjing2 yang terjelir lidahnya.

    ReplyDelete
  7. Abis...kalau Pemimpin dan walaun2 PAS hina org lain bleh plak. Barua betul la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebas balak kat kelantan ngan cilok duit cikgu yik bole plak... babi tol

      Delete
    2. Pemimpin2 pas xpe sbb diorg kasyaf dan maksum.sampai ada sorg naik pangkat jadi dewa

      Delete
  8. kalau ini yg agama ajar...nabi ajr teruskanlah..masing2 diberi akal utm bfikir.umat akhir zaman memang cmni

    ReplyDelete
  9. mana wak fendy? beliau aktif dlm media harakah, di sini dia tak nak ke pertahankan PIS?

    ReplyDelete
  10. Sama2lah kita istiqamah utk islam . Jgnlah kita maki Pas lebih2an walaupun mereka jauh tersasar dgn perjuangan sebenar. Marilah sama perjuangankan islam itu rahmat utk seluruh alam .

    ReplyDelete
  11. Harakah jadi suratbkabar bungkus nasi lemak jela

    ReplyDelete
  12. Suratkhabar Harakah ni, aku baik sikitlah...buat alas bagi kucing makan hehehe...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.