Friday, January 8, 2016

Video Joget Lenggang Bauksit Pahang

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah!!!

Steady lebai steady, kah kah kah kah!!!
Mari la awok menari. Kah kah kah!
Awok dah makan patin ke hari ni awok? kah kah kah!!

Awok kalau tak tengok video ni, awok rugi. Kah kah kah!

Lagu Joget Bauksit Pahang...Eeeewaaaahhh
Lagu Joget Bauksit Pahang...EeeewaaaahhhSumber : Fuziah Salleh @ https://goo.gl/4eXOLIMore : Sukan Star TV @ Sukan Star .com @ sukanstar.com
Posted by Sukan Star TV on Tuesday, 8 December 2015

5 comments:

  1. Setiap kali di ada kan "KENDURI" hari jadi, para penjilat tidak habis habis mengeluarkan berita "BERJiWA RAKYAAT" dan macam macam lagi. Tetapi bila melihat video yang di muat naik maka terpandang lah oleh saya dua papan tanda menunjuk kan status tanah tersebut dan siapa pemilik nya.Dengan itu selepas ini jangan lah mudah terhibur dengan ungakapan"BERJIWA RAKYAAT". Sebenar nya mereka semua "MENYUSAHKAN RAKYAAT". Buka mata dan perhati lah di sekeliling kamu.

    ReplyDelete
  2. Lepas melombong bauksit...lombong ke***tit.. Gumbira.. Gumbira

    ReplyDelete
  3. Lepas melombong bauksit...lombong ke***tit.. Gumbira.. Gumbira

    ReplyDelete
  4. bila dah merah susah nak cover! cuba klu colorless, sapa pun tak tahu sampai ikan di laut timbul..

    ReplyDelete
  5. Berapa kali mau cakap.tu semua bukan mslh bauksit.tu sbb sireh hang tau dak sireh bila mkn mulut jd merah mcm mulut najib.kahkahkahkah.bauksit itulah sireh,sireh itulah baukshit.kahkahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.