Tuesday, January 12, 2016

Tinggallah Nik Abduh Sorang-sorang

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah kah!!!

Tengok tu,
chief, timbalan chief, naib-naib chief, penggosok-penggosok chief & walau-walaun chief sekelian semuanya telah ada tulur utk mengangkat sepanduk.

Semua dah paham betapa bahayanya TPPA. Ramai jga yg buat-buat paham. Kah kah kah kah!!!!!


Tinggal Nik Abduh membantah dalam diam. Kah kah kah kah kah!!!

Kalau anak dara, diam maknanya setuju. Kah kah kah kah!

Teruskanlah Nik Abduh! Teruskan membantah dalam diam, dalam duduk, dalam ngigau, dalam terlentang, meniarap juga dalam tertonggeng.

Kah kah kah kah kah!!!!

Kemaskini: Nik Abduh turut serta himpunan bantah TPPA di Padang Merbuk KL. Kahkahkah!
Tapi aku tak ingat bila. Cuma aku confident bulan Januari 2016.

Syabas Nik Abduh! Jgn biarkan mereka menuduh anda kaki bantah sambil terlentang.

kahkahkahkah!!!


Dalam RM2.6 bilon ni ada konsesi balak tak? Kah kah kah kah!!!

Kahkah kah kah akh!!!

20 comments:

  1. jangan menfitnah bro. merangkak nak cari kat akhirat esok

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa fitnah pil kuda?
      merangkak juga...........

      Delete
    2. kah kah kah
      mujurlah ada macai UMNO nak pertahankan si auta ni.
      skrg kerja aku kempen anak beranak dan kawan-kawan aku tolak nik andoh di Pasir Mas.
      lebih baik undi batang balak dari undi si lebai auta.

      Delete
    3. Bagus awak ckp kat hj hadi.. jangan memfitnah..

      Delete
    4. Biasa la anak buah mat sabu. Amanah punya cerita semua kecik2, almaklum lah makan hasil guan eng. Jadi cerita pas jugak le puak2 ni tagihkan...heheh

      Delete
    5. anonmouse 2.50.jenis kau inilah yang susahnya orang nak ajar,siapa fitnah siapa? adakah tuduhan seseorang jual pil kuda dan yang empunya diri menaafikanya dan kedua2 masuk mahhhhhkamah .dan mahhhhkamah memtuskan bahaw yang menuduh tak sebut nama.akhirnya kes selesai .diakhirat nanti macaman kalau atas dunia si penuduh tak minta maaf pada yang dituduh macamana? kau yang jadi saksi nanti .tunggulah aku .

      Delete
  2. Logo menarik...........
    kah..kah...kah....

    ReplyDelete
  3. Yop oiiiii..
    Kan walaon dh marah..miker ni ajer nyer suke nyakat..libang libu ni mmg gemor merangkak mlm2 dlm gelap..cari kerang..kahkahkahkah..
    x gitu yop..hahahaha

    ReplyDelete
  4. wan rosli mesti terkedu tgk logo baru pas! dulu dia dok gelak kat Amanah

    ReplyDelete
  5. Janganlah tukar logo. Logo lama terkenal dikalangan penyokong Cuna dan mereka panggil parti ping pong!!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Yop aper yg tak kena dgn komen yg miker buang tu.. Paneh sangat ke..aper salahnya yop ramai tukang ketuk ada

    ReplyDelete
  8. Yop aper yg tak kena dgn komen yg miker buang tu.. Paneh sangat ke..aper salahnya yop ramai tukang ketuk ada

    ReplyDelete
  9. Bukan paneh. Paneh teman tahan.

    Cuma teman amat tak gemor kalau ada komen mengandungi perkataan 'munafik'.

    Bukan tugas kita mengkapir/memunafikkan org.

    ReplyDelete
  10. Ohhh penyokong Amanah la nie...buat ape sokong parti Amanah tu kan tajaan DAPigs dan tujuan cina babi tu nak memecah belah org melayu supaya mereka memerintah negara dan senang nak bela babi...itupun tak tahu niat DAPigs tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape salah babi..yg salah nye miker oiii anon 9.04..
      Hahaaha

      Delete
    2. Anon 9.04 ni jenih manusia 24jam salahkan dap.salah sendiri haram nampak.ni jenis2 manusia kalo punai kena kokak tungau pun salahkan dap jugak.kahkahkahkah

      Delete
  11. Komen wan rosli xsiarkan ke yop.siarkanle teman nk bace. Rindu sgt kat die.kihkih

    ReplyDelete
  12. Wan rosli lupa makan dedak ari ni.dia makan kerang dua jari tu yang rasa nak haup.koh koh koh

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.