Wednesday, January 13, 2016

Seperkara Muhyiddin Cicir Sewaktu Berkuasa

Madu tualang power! Click here


Banyak yg Muhyidin cicir sebenarnya.

Tapi bab kali ini tentang pendidikan. Sebab Muhyidin merangkap Menteri Pendidikan.

Dia sapu gaji TPM & gaji Menteri Pendidikan. Juga dia turut sapu berapa puluh jenis elaun & juga claim petrol. Kah kah kah kah!!!

Zaman Muhyiddin zaman monyok. Universiti di Msia tak ada satu pun yg masuk ranking 100 dunia.

"If I have to choose one profession in which you give the most for the least it is probably teaching - if you take it seriously. You have to have the temperament for it to coax, to stimulate, to cajole, to discipline a young mind into good habits. You must have an aptitude." ~ LeeKuanYew 1966

Menteri Pendidikan baru ini nampaknya mengerti betapa maha pentingnya modal insan. Kah kah kah akh!!!

Ada juga menteri yg bijak memahami modal insan. Macam mana nak buat insan. Kah kah kah!!!

Betapa pentingnya suami-isteri duduk serumah.

Terutama di malam Jumaat kelewon. Kah kah kah kah!!!

Boleh buat raaaamai lagi insan. Kah kah kah kah!!

Jangan buat insan macam Muhyidin sudah la. Kah kah kah kah!!



4 comments:

  1. Satu je perkataan yg sesuai utk muhyidin n org yg sewaktu dgnnya - GAMPANG

    ReplyDelete
  2. Yop oiiii
    Teman rasa miker silap besor..hahahah..sebenor nye muhyidin tercicior buah pelior je..sbb tu dia mcm ni skrg..kahkahkahkah

    ReplyDelete
  3. Biar lah dio jadi pemerhati...

    ReplyDelete
  4. Ye lah...pok din lupo...mlm jumaat penting

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.