Friday, January 22, 2016

Satu Hero 1MDB Cuba Cover Anak Satu Lagi Hero 1MDB

Madu tualang power! Click here

Kalau betul Muhyidin & Mahafiraun betul2 ingin berbakti kepada pertiwi, kenapa dari dulu, dari asal-usul mula 1MDB, kenapa kedua-dua chief lahanun ini tak pernah bersuara membantah? Oooops jangan tanya Haji Hadi. Kahkahkah!

Goyang sepanduk. Road-show. Talk-show. Macam-macam cara boleh dibuat utk mengekang 1MDB. Malah boleh kasi bungkus terus. Jangan mintak pendapat Haji Hadi, dia kata Najib OK. Kahkahkah!

Kenapa bila 1MDB dah bunting 9 bulan 10 hari, baru dua ekor chief lahanun ini nak bangkit? Itu pun bangkit sekadar kesat-kesat air liur basi sahaja. Kah kah kah kah!!! Penakut. Haji Hadi pun tak ada nak bising-bising pun, lu sapa? Kahkahkah!

Jadi, barang siapa yg percaya bulat-bujur Muhyidin & Mahafiraun ini hero 1MDB yg akan menyelamatkan negara, POOOOOORAH!!!! Jangan kuat makan pedal & hati ayam, nanti senang kena jual.

Senang saja kesimpulannya, dua chief lahanun ini cuba jadi hero hanya kerana tembolok & halkum masing-masing mula tersengkang. Kahkahkah!!!

Bila tembolok & halkum masing-masing lega, kunyah kuaci pun tala-munyi Ipoh mali. Khkahkahkahkah!!! Kan?



Sekarang apa macam? Tak dapat tanduk, telinga di pulas. Kesian anak bapak. Kahkahkah!!!

Mari Muhyidin, mari Shafie Afdal, mari rakyat jelata, mari nyatakan sokongan. 

Sokong jangan tak sokong. Kahkahkah! Idop Melayu! Jom ramai-ramai sokong.

Sekadar sokong-menyokong-kong-kali-kong. Bila kawan tu dah jatuh terkelepuk, jadi macam Ghaffar Baba la.

9 comments:

  1. Setuju beno yop...deme mane ade heran mdb ke babi ke hape ke,deme mikio duit aje udah nk semput duit baru menyalak sane sini (pinjam ayat menyalak drp haji hadi).kih

    ReplyDelete
  2. kamu pun macam tu juga dulu.....ISIS tu dulu kamu sokong ....kata mereka tu daulah Islamiahlah...mencetus kebangkitan Islam lah....macam-macam lagi pujian.....last last kutuk pula sekarang ni .....apa hal...????

    ReplyDelete
    Replies
    1. ISIS ada dua ..satu betul satu lagi tajaan yahudi jgn tepedaya..

      Delete
    2. ISIS ni de dua..stu yg betul satu lagi tajaan yahudi..

      Delete
    3. wow..ada dua ye...fakta ke auta...

      Delete
  3. Hang jangan la libatkan abg aji dlm cite ni yeop..sat gi ijn pulok kan..kah..kah..kah

    ReplyDelete
  4. Aik.apasal tulis nama haji hadi.kang tersedak die kang, die tengap melahap sushi tu.kahkahkahkah.. Xbaik kome pitnah aji adi tu baik orgnye.. Kopiah putih,dahi itam.telo xtau la putih ke itam tp nampak alim2 kucing..kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alim2 kuching lg bahaya..

      Delete
  5. Aku pun xtau la hadi pimpinan pas terulung,tp apa yg keluar dr mulut die semua benda bodoh...cuba korang peratikan..Apebende die sebut atau ulas mst benda bodo...dah mcm matmaslan pulak pelawak politik... Aku pun xpaham adakah org2 pas ni bodo2 belaka...kalau pikir2 btoi jugak kot,yg bijak2 lari ke pan...tinggal yg bebal bangang je dlm pas sbb xblh g mana2 dah
    Kahkahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.