Wednesday, January 20, 2016

Sapa Masih Ingat Fairus Bekas Org Kuat PKR?

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah kah!!!

Ini dia. Kahkahkah!!

Tu dia. Dah pakai gelaran YM tu. Kah kah kah kah!!!

Ampooooon.. bila nak kena tangkap ni? Kah kah kah!



10 comments:

  1. Agak nye dah gile kot. Nk tiru ku nan. Masa lahir takder tengku pun. Umur 50 bru bole tengku. Kata amik phd dlm bidang ape? Auta ke puak ni?

    ReplyDelete
  2. Kat mesia ni beria2 semua nk gelaran tunku la dato seri la dato la datin la yg maha mulia la smpikn shah rukh khan pn dpt dato. Ntahaphapaentah msia ni. Islam xsuruh mbeza2 kan pangkat pun,kata msia islam.kihkih.Amerika israel Iraq iran Thailand xmandang pun dato lato ale uto ni.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  3. Tak peliklah jika tambah seorang lagi. Hari tu sultan melaka, kemudian bonda ratu, di sarawak dulu pun ada juga mengaku jadi sultan... jadi takat tambah sorang lagi.... 😆😆😆😆

    ReplyDelete
  4. Giler pangkat rupanya mamat ni...
    Terus sewel lps PHD kot??

    ReplyDelete
  5. Kalau tak dapat jadihang Jebat, tak dapat jadi Hang Kebun aku duna sendiri, memasyhurkan diriku sebagai " Tunku Perut ". Takkan inipun nak jealous. Tunku jadian dari hasil perangai lanun, tunku Nan, sultan melaka, la n semua nak bergelar tunku.Beta (aku) dengan ini menganygerahkan secara otomatis gelaran kemuliaan "Tunku Perut " bagi orang yang buncit /obese. Apa? inipun tunku originalpun nak jealouskah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi..boi..boi, sedapnya nama.
      Sejuk perut mak kau. Mudah2an.

      Delete
  6. Dah 50thn baru tau keturunan tengku? Selama ni terbiar ke? Adoi mcm2 ada. Donia donia. PhD in tipulogy kot? Haha

    ReplyDelete
  7. Tengku palat tak ada orang tuntutkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.