Thursday, January 28, 2016

Mamak Pergi Buat Haji Lalu Ikut Mana?

Madu tualang power! Click here

Masjid kapitan Keling

Kuih telinga Keling

Tanjung Keling

Kita tak marahkan kuih, marahkan masjid atau komplen kat tanjung.

kahkahkahkah!!!

Kita cuma cuntfuse. Kenapa Taboooong Hajeeee bagi kat Ajeeeeez? Kah kah kahakh!!!



Pemimpin politik la orang suka kena serang.

Tambah lagi jenis menyamar. Kena pulak SPM cukup makan, gaya mengalahkan grad Harvard. Kahkahkahkah!!!

Kalau tukang kutip botol kosong atau jual kacang putih, ada orang peduli? Kah kah kah kah!!!

Pergi la mampus. Kahahkahkah!

Ada berpuloh juta umat Melayu, kitol ni jugak yg handle Tabung Haji. Yang menabung kat Tabung Haji orang Melayu. Kah kah kah kah!!! Yang berdikit-dikit menabung di Tabung Haji ialah orang Melayu jangan tak tau. Orang bendang, nelayan, peneroka Felda, orang motong gotah, ini lah orang yg menabung di Tabung Haji.

Naik la berapa upah & charge utk ke Mekah banyak mana sekali pun, Melayu tetap setia dgn Tabung Haji.

Mamak pergi Mekah lalu ikut Kerala kot?

Kah kah kah kah!!!

9 comments:

  1. Tu la aku ada dengar kajian menyatakan melayu ni mmg bodoh,pemalas tp nk idup senang, ntah betul ntah idakk, mintak tlg tuan libanglibu kaji blh x.kahkahkahkah. Aku rs kajian tu kurang betul. Aku xtermasuk kot
    Kahkahkah. Kalau ye pun mungkin kebanyakan nye mcmtu tp aku idakk le smpi mcmtu.. Tp kalo pikir2 tu rs mcm betol plak.tgk le melayu punya mrh umno sbb gst la,itu la ini la tp bila umno petik je nama cina dap mau jajah malaysia, terus melayu sokong hamno..kahkahkahkah lantak situ.la negara nk jahanam ke hapa ke dengar nama sikit cina dap jahat terus pakat semua sokong hamno.. Alamat nye seribu tahun lagi pun hamno jugak le menyamun malaysia. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. AKU RASA DEPA PAKAT2 GI IKUR LUBANG JUBOR MAK HANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah!

      Kari kapla ikan suda maraaaaa...

      KAHKAHKAHKAHKAH!!!!

      Delete
    2. Yop oiiiii
      Kan miker dh kene hamput..kahkahkah
      Mamak eee ni giler nk jd melayu..ape yg best jd melayu ntah..asik kene tipu je dari dlu spai la skrg..kahkahkah
      yg menipu sume mamak,eee,keling jel plak tu..kahkahkah

      Delete
  3. aku konpius la libang,orang cina tak boleh jadi org melayu,org putih tak boleh jadi org afrika,org perancis tak boleh jadi orang jawa,org siam tak boleh jadi org mexico etc tapi macam mana mamak keling boleh jadi org melayu.ikut jubor anon 12.52 am kut.masuk mamak keluar jd melayu.i rest my case my lord.koh koh koh

    ReplyDelete
  4. aku konpius la libang,orang cina tak boleh jadi org melayu,org putih tak boleh jadi org afrika,org perancis tak boleh jadi orang jawa,org siam tak boleh jadi org mexico etc tapi macam mana mamak keling boleh jadi org melayu.ikut jubor anon 12.52 am kut.masuk mamak keluar jd melayu.i rest my case my lord.koh koh koh

    ReplyDelete
  5. Hahahaha
    Jgn mare brader,mmg xsemua eeee mcmtu.ada yg baguih2 tp la ni ramai eeee yg perangai rope setan itu pasai yg baik pun kene sekali nama busuk....jgn mare aaa eeeee.nt cpt tua x laku pulak... Kihkih. Kalo Xcaye tanye pesideng

    ReplyDelete
  6. Kalau mamat ni pandai dah lama dah dia jagi gila.mana ada hamno suka orang pandai tak caya tanya bang mat???

    ReplyDelete
  7. Mr. Libang. Berani geng umno masok dlm blog hang?? Aku ingat kita isa atau sosma kan dia. Bila masok terus nk ukur lubang jubor. Macai umno bodo otak kt lutut. Fikiran kotor. Diajar oleh mahathir sejak 1998. Kahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.