Wednesday, January 6, 2016

KJ Mengundang Amarah Mahafiraun

Madu tualang power! Click here


Mula-mula tak payah masukkan Langkawi & Genting, kemudian mansuhkan terus Le Tour yg ntah hapa kejadah manfaatnya utk Malaysia.

Ini yg Mahafiraun akan marah, Le Tour itu serupa macam Protong lah. kahkahkah!

Di belakang Le Tour/Protong ini dah standy vendor air, vendor gula, garam, tepung, besi, pasir, simen, kahkahkah!!! Semua menunggu habuan.

Protong yg tayar dah nak tercabut-cabut pun, boleh jual lagi. Kah kah kah kah!!!
Le Tour tinggal peserta sorang Bangla, sorang Nepal & sorang Myanmar pun, boleh teruskan lagi. kah kah kah!!!

Nasib baik jambatan bengkok ke Singapura tak jadi buat, kalu dak kita akan ada Le Tour Dah Makin Tour de Jambatan Bengkang-bengkok Mahafiraun.

Kah kah kah kah!!!



3 comments:

  1. Pasal Le Tour tu saya sokong dimansuhkan..tapi bab Proton tu jangan kutuk terlebih sangat. Saya masih guna Proton Knight yang dibeli baru hingga sekarang. Dah lebih 25 tahun dan masih mampu membawa saya merantau ke seluruh negeri-negeri di Malaysia tanpa memberi apa-apa masalah. Malah selama saya menggunakannya hingga kini, belum perlu lagi nak overhaul engine atau major breakdown. Yang penting disiplin service kereta ikut schedule. Jadi janganlah terlalu sangat mengutuk Proton...

    ReplyDelete
  2. Aku pun masih ada Proton Saga. Masih kuat dilenjan ke pasar.

    Bkn Knight, Saga, Wira yg aku nak kondem.

    Asal-usul kejadian Proton tu yg aku kondem.

    ReplyDelete
  3. Aku penah pakai saga,wira dan waja..
    Aje taik punye kete proton...rege mahal,kualiti mcm taik tau dak taik
    .....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.