Thursday, January 7, 2016

Kalaulah Warna Tanah Bauksit Kuantan Itu Oren

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah kah!!!

Tuan Ibrahim & the gang tahu ke bahana sisa tanah merah lori bauksit? Kah kah kah!!!
Takkan lah tak ada sorang pun org kuat PAS Pahang tak tahu. Kahkahkah!!!
Tantawi ada. Arsenik ada. Kahkahkah!
Takkan nak tunggu Rafizi jugak yg terangkan? Kah kah kahah!!
Kalau tahu bahayanya utk penduduk setempat, bersorak la sikit. Kahkahkah!!!


Apakan daya warna tanah yg ada bauksit itu merah.
Tapi, kalau warnanya oren;

Habis rata bukit bukau jadi warna hijau semula dikincah pak lebai serban 5kilo. Kah kah kah!!
Tak bersisa.
Getik bebenor dgn warna oren.
Gatal-gatal satu badan, gatal celah kangkang pun ada. Kah kah kah!!!

Apakan daya, warnanya merah. Kah kah kah kah!!!
Sejuk mata memandang.
Nak bukak mulut pun tak boleh.
Nak sorak lebih-lebih, mulut berbuih-buih.
kah kah kah kah!!!

Warna merah ni memang cantik Dol..

Tau taawun? Kah kah kah kah!!!

Dol,
lu tak seram sejuk ke tengok muka mamat ni?
Kah kah kah akh!!!

6 comments:

  1. SPENDER PUTIH............

    ReplyDelete
  2. serban besar, spender besar, kepala lagi besar!!!

    ReplyDelete
  3. Tengok telo dah warna ape sebab ada tungo,sedap garu sampai tak boleh bersuara.memang hawor

    ReplyDelete
  4. Taawun tu bukan adek beradek malaoun ke, saudara kembar walaoun.... berperanan sebagai Penaisihat rejim zionis penipu rakyat.

    ReplyDelete
  5. Spender putih aku hilang siapa curi

    ReplyDelete
  6. Spender putih aku hilang siapa curi

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.