Monday, January 4, 2016

Ada Jin Dalam Rayani Air

Madu tualang power! Click here



Rayani Air tak ada beer, vodka, wiski, apa jua minuman air kencing setan.

Rayani Air pun bunyinya molek dgn pramugari bertudung litup.

Rayani Air membawa imej Islamik.

Bagus. Amat bagus dalam keadaan tiadanya penerbangan Islamik di rantau ini. Nak harapkan MAS? Ptuih!!! Sampai bangkrap depa tak akan buat.

Dgn imej Islamik, sepatunyalah melantik penasihat Islamik dari parti Islamik. Kah kah kah kah kah!!!!

Boleh bagi tau gaji berapa? Kah ka kah kah kah!!! masyuuuuuukkk...

Masyuuuuuuuukkk... kah kah kah kah!!!

Ramai la pak-pak lebai serban 5kilo akan amemberi sokongan terhadap Rayani Air. Kah kah kah kah!!!

Jadi jet rasmi la. Kah kh kah kah!!!

Pergi multaqa multagi, fastikim fastakim, ijtimak, musabaqah, bermuktamar naik Rayani Air le kita. kah kah kah kah kah!!!

Habis berselerak jin lari yg dok ganggu Rayani Air.

Kah kiah kah kah kah!!!

15 comments:

  1. Apa masalah kau dengan pak lebai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. takdo masaalah ye dgn geng lobai tu..hehh warigh..cumo den raso..lobai tu suko tangkap jin..takut-takut..jin jantan terlopehhh...dek nampak betino dahi lecin dalam kapal torbang tuu...

      Delete
  2. bodoh btol tuan punya blog ni. bagusla diorang nak laksanakan penerbangan yang patuh syariah. dia nak lantik penasihat dari kalangan orang yang memang ahli. takkan tuan blog nak lantik lim kit siang jadi penasihat syariah kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh Yeop...
      Nak nyakat sikit pun tak boleh ka....kita orang nak sakat orang yg jual air jampi pun tak boleh? Ini free country la Yeop....kau dah nak jadi Hadi sotong ke pantang di tegur nak melenting.
      Cuma aku kesal sikit je sbb tak lantik Jamil Khir jadi Punahsihat. Kalau tak boleh bawa kapalterbang pi main golf kat Hawaii guna duit YaPiem. Ajak Hadi baca doa selamat.....

      Delete
    2. ko lagi bodoh dan tolol..apa kena mengena dgn limkit siang...hehehehhe..siang malam wirid orng tua tu..sebelom tu geng-geng toklebai ko berpelokkan dgn lim.....hampehhhhhhhh.

      Delete
  3. Replies
    1. Memang nye deme jeles. Pase to dah tak tentu hale

      Delete
  4. Kalau hati dah busuk orang buat benda baik masih lagi dikutuk..masih nak megah dgn cara hasutan syaitan..

    ReplyDelete
  5. Biar jemaah PAS sahaja lah Naik Rayani Air. Aku pilih MAS. Jika itu dilantik teman boikot Rayani walau tak tekasan, biarlah

    ReplyDelete
  6. Yop oiiii
    Walaun dh marah miker tuu..kata lebai..baru kene cobaan dari miker dh marah x tentu hala..kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajer demer tu bengken-bengken.
      Seram sejuk telor teman.
      kahkahkahkah!!!

      Delete
  7. kalo hati dah mcm setan...komenpun mcm setan

    ReplyDelete
  8. Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan. Yg TOGEL mbah benda yg tu lg menyampah.

    ReplyDelete
  9. Tuan punyer blog..beh la mike nie..buat lawak manjang...suker teman..padey teman pun allergy gan pak lebai2 nie..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.