Sunday, January 3, 2016

3.85 Pointer Punya Kencing

Madu tualang power! Click here


Memang dia tahu penoreh susah.

Memang dia tahu sesaknya penoreh dimusim tengkujuh, pokok basah lencun getah tak boleh menakung.

Musim pokok getah luruhkan daun, susu getah amat sikit.

Memang dia tahu penoreh ikat perut, terutama bila sekolah bukak semula.

Dia tahu banyak, kunun-kununnya dia anak penoreh.

Tapi memang barua, dgn segala pangkat kedudukan, dia tak ada langsung nak berusaha menaikkan harga getah. 

Cakap berbuih-buih dah macam susu getah. Usaha tarak.

Fala vana ni tahu ke harga getah dah bertahun-tahun dok main bawah RM2/kilo?

Sekarang ni dgn RM2 nak beli kondom pun tak cukup. Kahkahkahkah!!!

2 comments:

  1. Bhai LL...

    Macam haram kan.. Takkan nak pakai kondom recycle... Aper daaa...

    ReplyDelete
  2. Yop oiiiii
    Ikat plastik bungkus ayor je lerr buat ganti kondom..hqhahahahah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.