Thursday, January 21, 2016

3 Muka Hensem Bakal MB Kedah

Madu tualang power! Click here


Ini la muka-muka yg disebut-sebut utk menggantikan anak Mahafiraun. Kah kah kah kah!!!

Seriously Dol,

jawab lah dgn jujur, ikhlas tiada  was-was.

Jgn jawab dgn mulut Dol, mulut kita banyak dosa.

Jawab dgn hati-nurani, kahkahkahkah!!!

Dol, aku nak tanya hang sikit, 

kalau hang nak pi Mydin sat, hang sanggup ka tinggai anak dara hang umoq 16 tahun kat rumah antara 3 malahon dalam gambaq di atas ni?

Kah ah kah kah kah kah!!!

Kalau aku Dol, tinggai kamben pun aku tak harap. Kah kah kah kah kah!!!

13 comments:

  1. three stooges!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Jangankan kamben..muka mcmni biawak pun diorg sondol bro janji ada lubang.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  3. Muka2 tu layak jual pil kuat batang,pil sendat,pil kemut,pil meraung,pil merengek,pil kuda,pil pacak etc aje.gerenti laku.koh koh koh

    ReplyDelete
  4. I pilih baju merah. Nampok educated. Dgn spek no frame. Hensem bro. Tp lulus apa tak tau lah. Kena ask mr google. Pas chai kedah dok berangan dah. Haha

    ReplyDelete
  5. Ajenye gampang betoi!!! Payah beno teman nak beghenti gelak dibuatnye.

    ReplyDelete
  6. Elok la tu penyamun turunkan penyamun.kena sungguh

    ReplyDelete
  7. Kalau setakat penyamun dengan penyagak tak pa lagi yang ni lebih dari tu hampa nak tau ini piret mata sebelah macam monsyi dayan tu.

    ReplyDelete
  8. Hang bulih tinggai anak dara hang umoq 16 tahun kat rumah no 1 & 2 sebab dua-dua tu kencin manih kuat...kaki dah kebaih tak rasa apa dah mcm ustaz azizan dulu...jadi peliaq pun tak naik dah....selamat bab tu.

    Hat nombot 3 last tu classmate aku di SMJ...Hj Zaini baik orangnya....orang Changloon suka dia. Aku suka dia sebab masa sekolah dulu aku kena buli kena taji dengan kepala samseng sekolah, dia sorang saja yang berani mai tolong....

    ReplyDelete
  9. Penyamon kuat akan kalahkan penyamon lembik. Mai kita tengok sapa yg kena. Mukhriz salah sbb dia anak chedet. 14 ketua umno tu semua algojo najib. Badut semua. Kahkah

    ReplyDelete
  10. Jum makan popcorn sambil tengok penyamun2 ni main wayang tongkoi.pas tu gelak kuat2 sapa penyamun yg kena

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.