Wednesday, December 16, 2015

Mamak Dgn Mamak Gado, Melayu Jgn Cepat Naik Stim

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah!!!

Ini kompom kes berpunca tembolok tak diisi penuh. Minyak kereta tak diisi full tank. Janji 7 inci dapat ujung jari.

kahkahkahkah!

Aku bagi link. Siap ada video lagi.

kahkahkahkah!!!


Ini bergaduh adik-beradik satu tongkang. kahkahkah! Tak ke mana punya lah!

poooooorah Chiiit!

Nasib 2 Pahlawan 1MDB

Madu tualang power! Click here


Cuba bagi tau, Muhyidin sekarang ni siapa? Mahafiraun ni sapa sekarang? Kah kah kah kah!!!

BEKAS. Bekas.

Paham lah sikit, 2 pahlawan terbilang-temberang 1MDB ini cuma sekadar 2 'bekas'. Kahkahkah!!

Apa-apa bekas pun boleh. Boleh jadi bekas sayur, bekas buah, bekas baja taik lembu & bermacam-macam jenis bekas lagilah. Kahkahkah! Dah habis guna, orang letak belakang rumah la.

Bezanya 2 'bekas' ini ada batang tengkuk & bertembolok. 

Dol,

sapa tak sayang batang tengkuk. 
Sapa sanggup tembolok kering tak masuk nasik. Kahkahkahkah!

Jangan cerita cangkul. Jangan cerita angin. 
Sebut angin pun naik pucat muka. Sebut cangkul mungkin boleh terberak dalam seluar. kahkahkahkah!!!
Toksah cerita cangkul, cerita golok. Kah kah kah kah!!

Sekarang ini, nak ketatkan tali pinggang sendiri pun puas melilau tengok kiri-kanan depan-belakang.

kah kah kah kah kah!!!!