Monday, November 23, 2015

Gegar Vaganza Bumiputera Melayu Islam

Madu tualang power! Click here


Kita punyalah dah maju sampaikan imam pun telah ditauliahkan Astro.
Para daei-daei telah dinobatkan Astro.
Astro Ananda Krishnan ini ikhlas menolong bangsa Melayu.
kahkahkah!

Tiap-tiap hari kompom ada drama Melayu Islam. Semua rangkaian ada drama Melayu Islam.
Dari TV1 hinggalah TV99.
Semuanya ini utk menolong bangsa Melayu.
kah kah kahkah!

Juga ada baaaaaaaaaaanyak program realiti TV utk bumiputera Melayu Islam. Kan?
Ini utk menolong & memajukan pemuda pemudi harapan bangsa Melayu Islam jugak.
Kah kah kah kah!

Apa kata, JAKIM buat kerja berfaedah sikit daripada dok belanja 1 bilion setahun tak nampak bijik butir hapa, baik tukar nama rancangan TV.



Bagi fobia sikit umat bumiputera Melayu Islam. Mudah2an ada kesedaran sikit utk menjauhi TV & perkara bongok yg didalangi TV.

Kita bagi sikit contoh;

Juara Lagu bumiputera Melayu Islam.
Anugerah Skrin bumiputera Melayu Islam.
Raja Lawak bumiputera Melayu Islam.
Gegar Pala Bana Hapa Vaganza bumiputera Melayu Islam.

Kalau JAKIM tak boleh buat, baik jaga suku JAKUN je la.
Kah kah kah kah akh!!!

Setelah Tercirit Baru Nak Bukak Seluar

Madu tualang power! Click here


Dulu dalam muktamar berdentum berdentam berapi-api, bersembur-sembur air liur marahkan DAP.

Putus hubungan. Tak nak kawan dah. Tak mau duduk semeja dah.

Hakikatnya, beribu lagi masih duduk dlm kerajaan tempatan dgn mencekik segala bentuk imbuhan yg diberi.

Dah putus hubungan, tak mau kawan, apalagi? Berambus lah!

Bawak teksi pun boleh cari makan. Panjat kelapa boleh. Jadi pemandu pelancung boleh. Kayuh beca boleh. Beribu lagi sumber rezeki. Kahkahkahkah!

Tak malu.

Gelagat JKKKKKKKKK itu mengingatkan aku peristiwa semasa hari pertama persekolahan aku puluhan tahun dulu.

Budak sebelah meja aku tercirit dalam kelas. Aku nampak clear cirit dah mengalir ikut celah seluar & masuk dalam setokin. Kahkahkahkah!!!

Baunya masam haramjadah. Cikgu tanya, "sapa terberak dalam seluar sila berambus pergi jamban sekarang"

Haram tak nak mengaku dia. Dok buat keras tak mahu bangun dari kerusi. Kah kah kah kah!!!

Kemudian cikgu keluarkan rotan bulu ayam, "Baiklah! Kalau tak ada orang mengaku, cikgu akan round kelas, sapa yg terberak dalam seluar, cikgu akan rotan dia"

Baru la member aku tu menghambur keluar, lari mencicit-cicit pergi ke jamban!

Kah kah kah kah akh!!!