Monday, November 9, 2015

PAS Perlu Dibawak Balik Ke Bendang Semula

Madu tualang power! Click here

KAHKAHKAH!
KAH KAH KAH!!!

Tolong la, kalau sayangkan PAS, tolong ikhtiarkan macam mana nak bawak PAS keluar dari Terengganu.

PAS duduk di Terengganu dah jadi budak manja. Lemak-kelemak. Kolestrol. Gemuk. Obese. Kahkahkahkah!!!

Di Ganu, makan sedap. Sotong fresh, ikan ayor fresh, keropok merata-rata. Jering cicah kelapa pun ada! Kah kah kah kah!!!

Jgn makan sotong banyak-banyak, nanti kena arthritis. Kah kah kah kah! Sotong ada arsenik. Kah kah kah!!!

Sudah tiba masanya PAS merasa angin yg berbeza. PAS kena lari dari angin sotong, angin ketam & angin ikan belanak masin. Kah kah kah!!!

PAS perlu kembali ke sawah bendang utk jadi 'fit' semula. Lagi lama dibiarkan PAS itu jadi budak manja di Terengganu, lagi bahaya.

Tak lama lagi tu kena kerat kaki la, penyakit kencing manis.

Kah kah kah kah kah!!!



Patut la Husam masih mahu duduk di bawah kelangkang PAS.

Roper-ropernye dia maw bikin panas! Kahkahkahkahkah!!!!

Ada 2 isi ucapannya yg betul2 menyentuh jantung hati, injap & batu seseorang. ahkahkahkahkah!!!

1. Tuang Presiden berpakat dgn YB PKR utk lompat masuk PAS & seterusnya 'berpaduwang' dgn HAMNO di Selangor.

2. Mat Nuar sukakan Husam Musa dan akan dilantik jadi TPM sekiranya Pakatan Rakyat menang PRU13 lalu. 

Kah kah kah kah!!!

Patut la tengah malam buta Tuwang Presideng menghantar rombongang meminang Ku Li. Kah kah kah kah!!!!

Rupa2nya Mat Nuar pilih Husang bukang Tuwang Presideng. Kah kah kah kah!!!

Dol,

hati mana tak hancur luluh. 
Angang-angang ku musnah. Kah kah kah!
Kalau kes macam ni, Pak Lebai Sarban 5kilo pun boleh hempas-hempas sarban atas jalanaya.

Kah kah kah kah!!!

Ini hanya spekulasi. Kah kah kah kah!! Kah kah kah kah!!!

Tapi kalau dgn makhluk macam Broheng Ali pun dia boleh berpeluk, Ku Li tak kan tak boley kot?

KAH KAH KAH KAH KAH!!!