Monday, November 2, 2015

Berkecuali Itu Orang Gila

Madu tualang power! Click here


Dol,

dalam hidup ini, ada hitam ada putih. 
Tiada benda pertengahan antara hitam dan putih. Kelabu bukan pertengahan antara hitam/putih.
Kelabu ialah kelabu. Warna tersendiri.

Manis ada tawar.
Pandai ada bodoh.
Besar atau kecik.
Panjang atau pendek.
Din Ayam atau Din Itik. Kah kah kah!!
Ada telur atau tak ada telur.

Yg main bab-bab berkecuali ini cuma orang gila. Orang hilang akal. Orang yg tak akan diambil-kira perbuatannya.
Itu baru betul neutral/berkecuali. Kan?
Kah kah kah kah kah!!!
Kah kah kah!!

The world is in disarray because all the good men have their hands deep in the pocket scratching hairy scrotum!

Itu pasal, bila dimintak angkat plakad pun dah mengadu sakit jantung.

Kah kah kah kah kah!!!


Spore Buat Hal lagi

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah kah!!!

Cis bedebah kau Singapura!

Duit kau mahal. Bandar kau bersih.
Pramugari SIA cun melecun.
Beli air 3 sen/1000 gelen dari Johor.
Internet kau laju.
Changi Airport terbest dalam dunia.
Jurong & Keppel terbest dalam dunia.
Kau main F1 atas jalanraya.
Ekonomi kau bagus.
Rambutan lu orang boleh tukar jadi 'Singaporean Lychee'. Kah kah kah kah!!!
Padahal kau cuma kecik ciput, Langkawi lagi besar.

Aku ingat di Spore yg penuh dgn Cina sepet, tak ada orang cakap Melayu. 
Kah kah kah kah!!!

Walhal, aku duduk sekejap di Putrajaya terasa macam duduk dalam KLCC, macam duduk dalam Hard Rock Kapir, kah kah kah!!!
Ramainya berlumba nak cakap org putih. Kah kah kah!!!

Padahal, Putrajaya ni dari jauh sudah terbau hancing haring petai jeruk. Kah ka hkah kah!!!
Putrajaya juga penuh dgn mamat yg kulobnya dah kena cantas. kah kah kah kah!!!

Pasai apa ni?
Ini mesti salah Anwar Ibrahim.
kah kah kah kah!!!!

Idop butang baju Melayu! Kah kah hka hkah!!!
Lambung songkok tinggi2!!



Contoh Melayu Tak Sedar Diri

Madu tualang power! Click here

Sila pergi ke carlist.m untuk membaca artikel penuh

Ini dia contoh Melayu tak mengenang budi.

Balik la semula ke Malaysia. Ibu pertiwi. Tanah tumpah darah. Nusa & bangsa. Kah kah kah kah!!!

Malaysia aman sebab ada HAMNO. Kah kah kah ka hkah!!!
PM Malaysia dah berpuluh tahun tak sampai pun 10 orang lagi. Jepun silih berganti berpuluh-puluh orang. Itu tak bagus. Tak stabil. Kah kah kah kah!!!

Kembalilah ke pangkal jalan,

mari lah menyokong syarikat petrol negara Petronas. kah kah kah kah!!!
Masilah mengisi petrol dari Petronas, tak kisah la dia bagi petrol gred hapa sekali pun. Janji kereta jalan. Hujung tahun kita turun enjin, over-haul.
Kalau tak suka Petronas, sila isi petrol di pam-pam kepunyaan anak Mahafiraun. Kah kah kah kah!!!

Insaflah.

Mari menyokong kereta nasional.
Mahal sikit pun apa ada hal. Mahal sikit ke? Kah kah kah!!!
Mahal lagi Volvo. Kahkahkahkah!!

Bertaubatlah. kah kah kah kah!!!

Marilah berjihad dgn GST. Kah kah kah kah!!!
Bayar tol  pun jihad. Kah kah hkah kah!!!

Baik jangan balik la bro, baik lu meninggal kat Jepun. Kah kah ka hkah!!!