Wednesday, October 14, 2015

Sapa Yg Nak Lemas & Sapa Yg Nak Jadi Tong?

Madu tualang power! Click here


Satu Malaya sedia maklum bahawa 4 orang dalam gambar di bawah ini sedang bermasalah dgn sindrom masing-masing..

Sindrom tak tau nak buat apa sebab duit tiba2 bergunung-ganang dalam bank.
Sindrom resah gelisah kaum kerabat, kroni, sedara mara anak beranak sedang kena sikat.
Sindrom berasa kuat tapi diejek ahli sendiri.
Sindrom dah mula hilang dari peta politik dan mula boring dok tengok peta atas bantal.

Kah kah kah kah kah!!!

Memang pokaimak orang-orang politik ini bukan?

Kita yg kat bawah bergolok berparang, dia sedap peluk-peluk, romen-romen cium molot. Ptuih!

Bukan tak boleh bergambor, bergambor le dgn apa pun. Kah kah kah kah!!!

Bergambor dgn anak badak, panda atau lembu feedlot lebih bermakna la kan?? Kah kah kah kah!!!

Tapi kalau bergambor macam kat bawah ni, kita rakyat marhaen pun jadi cuntfuse laaa kahkahkahkah!!!

Sapa nak jadi tong, sapa nak jadi org lemas?