Sunday, July 5, 2015

Jantan Tak Guna

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah ka hkah kah!!!

Mari aku bawakkan satu kisah;

Ada sekor jantan. Dia balik kampung mengadu begitu begini kepada mak dia.

"Amoi masak tak sedap, tak pandai bersolek, kaki tidur, ketiak berbau, dah tak seksi, perut dah boroi, lengan menggelebeh, main pun dah tak sedap, siku lebam, lutut lebam,

jaga dia mak, aku nak ceraikan dia,

baru dia ada akai!"

KAHKAHKAH KAH KAH!!!

Tapi Dol,

jantan sekor ni tak reti malu, dah berminggu-minggu tapi masih dok merayau-rayau lagi bawah gelegar rumah betina tu. Kah kah kah kah!

Mak dia pun tanya, "Lebai, dah selesai urusan cerai kau?"

"Belum lagi mak, rasa sedap pulak merayau-rayau bawah gelegar rumah dia. Nanti la, nak salam-salam raya dulu"

KAH KAH KAH KAH!!!

Maknya punya la marah,

"Jantan tak guna! Telor kau tu elok kerat-kerat 18 dan dibagi burung tiong makan. Ini dia, tengok ni ! @#&#mak kau berjambul!"

KAH KAHKAHKAH KAH!!!

Wala'on & Candunya