Tuesday, June 9, 2015

Tuan Haji Mujahid Dah Jadi Drebar Lori

Madu tualang power! Click here


Apa boleh buat. Kah kah kah!

Ulama suruh putus hubungan. Kami rakyat marhaen kena putus hubungan la. Tak boleh la buat muka tak reti malu.

Wala'on-wala'on yg lain pun kena turut sama zahirkan sokongan pada ulamak. Kah kah kah kah!!!

Wala'on & Candunya

Tuan Haji Mujahid sekarang dah jadi drebar lori petrol.


Manakala tukang simbah petrol Tuan Haji Khalid Samad. Kah ka hkah!!!

Bakor! Bakor lagi! Bior dia tak boleh tido malam mengenangkan janda lama. Kah ka hkaha!!!


Kesian Tuan2 Haji 3 orang ni,

Dol,

kalau lu berkesempatan, pergilah jamu mereka makan biskut lutut. Duit dah takde, berenti kerja.
Kah kah kah kah!!!

Peguam PAS Tuan Haji Hanipa Maidin Tukang Supply Petrol

Madu tualang power! Click here


Jangan hipokrit.
Jangan bermuka-muka.
Jangan bua muka tak malu.

Kah kah kah kah!!!

Wala'on & Candunya

Rezeki ada dimana-mana di muka bumi ini.
Cari lah. Bawak teksi boleh. Ambik upah menebas pun boleh. Korek longkang boleh. Cuci jamban boleh.

Kalau susah sangat dah tak ada kerja dgn kerajaan negeri,
anda masih mampu tadah tempurung.

Kah kah kah kah!

Selepas berhasil tadah tempurung, jgn lupa cari air paip buat cicah biskut lutut.

Kalau nak makan biskut siku, sila pergi Temerloh.
Kah kah kah kah!!!


Perbalahan PAS-DAP Adalah Agenda Yahudi

Madu tualang power! Click here


Kah kah kah kah kah!!!

Manalah tau, kan? Kot-kot dah tenggelam punca. Kot-kot dah gila talak. Nak tidur malam pun dah tak boleh, baunya tertinggal atas katey!

Kah kah kah agenda Zion nih!
Kah kah kah kah kah!!!
Muktamar pala bana hapa pulak?
Berapa puluh kali muktamar setahun?
Kah kah kah kah!!!!

Belit dengan serban tak kena. Belit dgn kain sarung pun tak kena. Belit punya belit diri sendiri yg tak boleh bernyawa. Kah kah kah kah!

Last-last salahkan Barat. Orientalist la konon. Kah kah kah kah!!
Barat telah lama cemburukan hubungan intim PAS-DAP. Barat dengki. Jaki. Cemburu macamana DAP Penang punya baik hati dgn Melayu Islam, sampai tahap bagi gaji.

Last-last salahkan Obama, Bush, Blair, Freemason, Illuminati,Yahudi, Ehud Barak, Robert Mugabe.
Kah ka hkah kah!!!

Jangan sesekali salahkan diri sendiri.



Tapi Dol,

kalau puak2 serban 5kg ini sebut nama Rani Kulop, babitkan Rani Kulop, salahkan Rani Kulop, boleh muntah darah kita ketawa. Sambil muntah, terberak-berak cair!

KAH KAH KAH KAH!

Wala'on & Candunya