Saturday, May 30, 2015

Mari Kita Tonggang-langgangkan Ayat Haji Hadi

Madu tualang power! Click here




Menurut Hadi, calon yang bertanding dalam muktamar kali ini terbahagi kepada yang ingin mengikut telunjuk DAP  HAMNO atau sebaliknya, dan kedua-dua kumpulan mempunyai ulama.

"Cuma satunya yang DAP hendak HAMNO berkenan, satu lagi DAP tak nak... HAMNO dah perit,  pilihlah," katanya seperti dilaporkan portal milik PAS Stopa Ali ...Oooooops!, Harakahdaily.

Hadi yang juga ahli Parlimen Marang itu berkata, jika ada mana-mana parti lain termasuk DAP HAMNO mempunyai pandangan mengenai PAS dan mahu kehendaknya diikuti, terpulang kepada ahli parti membuat keputusan.

"Terpulang kepada ahli-ahli PAS hendak pilih. Hendak ikut dasar dia atau hendak ikut DAP HAMNO,” katanya seperti dilaporkan Harakahdaily.


Ada orang kata, "jangan masuk lubang 2 kali"
Kah kah kah kah!!!

Memang betul tu.
Tapi sekarang Pak Lebai dah moden. Serban dah 5 kilo. Jubah dah boleh sapu taik ayam. Kereta makin besor, senang nak berpoligami anak ramai-ramai.
Kah kah kah kah!!!

Dol, 
apa barang masuk lubang dua kali.
Masuk lagi dan lagi dan lagi dan lagi.. lagi.. lagi. la.!
Kah kah kah kah kah!!!!

Proton Turut Disengat Bahana GST

Madu tualang power! Click here


Kah ka hka hka hka hkah kah!!!

Kot ye pun korang nak buat 1MDB la, GST la, korang jgn kacau Protong. (read at Paultan here) Kah kah kah!
Protong tu lubuk utk aku dan sahabat handai anak beranak aku.
Protong tu hasil ilham mimpi berahi tengah malam sebelum aku terjaga utk bangun kencing.

Kah kah kah kah kah!!!!

Ingat Mahafiraun ambik berat sangat tentang Sirul? Kah kah kah kah! Kalau benar Mahafiraun ini pengasih & penyayang, kenapa tak bukak cerita Sirul dulu-dulu lagi?

Mahafiraun risau sangat tentang 1MDB? Habis segala kenapa bentuk benda Scorpene, cincin, karipap RM5 sebijik, lembu juta-juta dan beranekalah lagi, tak pernah pun Mahafiraun nak berkicau?

Dia pun lagi haru lah, RM100 bilion lesap celah mana?