Thursday, May 7, 2015

Azmin Ali Menuntut Ilmu Dgn Hadi Awang

Madu tualang power! Click here


Apa pasal la dapat yg senak-senak? Yg sengal-sengal?

Kah ka hkah!!!

Dulu sorang tu tak pernah jumpa ayat Quran melarang judi.
Kemudian sorang lagi dok kerja usung tilam bertompok segala lendir, segala bulu. Kah kah kah!



Kah kah kah!

Sekarang dah dapat 'barua'.
Azmin Ali ni belajar dari mana molot kurang hajau sangat nih?
Hadi Awang ke?

Kah kah kah!!!



Cungkil Tun Sikit

Madu tualang power! Click here


Ala, cungkil sikit je. Kah kah kah!
Tak kan lah geng-geng sebelah sana nak duduk diam, kan? Kah kah kah!
Cungkil jangan tak cungkil. Londeh jangan tak londeh.

Lagi lama 2 ekor chief lahanun ini berkelahi, lagi bagus. Banyak maklumat rakyat dapat.


Tuan-tuan dan puan-puan,

memanglah Tun bukan manager bank.

Kalau manager bank sekali pun, berapa juta sangatlah loan yg dia boleh luluskan. Kah kah kah!

Kalau Loraine Osman pengerusi/CEO sekali pun, berapa ratus juta sangat dia boleeh sain. Kah kah kah!!!

Ini loan bilion-bilion la Dol.... kah ka hkh kah!! Sapa sain nih?


Memang betul Tun bukan penasihat bank, tapi Tun pernah menasihati Petronas. Kah kah kah!!!

Tapi, entah hapa ke bingainya MAS, boleh pergi beli petrol dari Petron. Petron bukankah syarikat anakanda Tun?

Kah kah kah!

Tun bukan penasihat bank, Carrian kapur berbilion.
Tun bukan penasihat MAS, Petron untung bilion-bilion.

Tun tak payah nasihat-nasihat lagi bagus. Sebab, hapa ke benda yg dinasihati Tun, semua rentung.

Kah kah kah kah!!!
ஹா ஹா ஹா ஹா!
என் சகோதரி செய்ய!