Thursday, April 23, 2015

Aji Dah Hilang Deria Bau

Madu tualang power! Click here




Nampak gayanya, Aji ni masih memendam rasa dan tak puas hati kat Mat Nuar, walaupun mamat tu dah ke dalam.

Kah kah kah kah!!!!

Aji nak komplen apa?

Tganu kantoi. Kedah kantoi.
PAS nak bersetubuh dgn HAMNO di Perak pun kantoi.
PAS cuba berprojek dgn HAMNO di Sgor pun kantoi jugak. Kah ka hkah kah!!!

Aji nak komplen bijik apa?
PRU yg baru lepas ini terbukti org lain yg tertonggang terbalik berkempen mencari kemenangan. 
Jadi Aji nak komplen apa benda kalau org kata parti Aji sendiri telah dimenangkan oleh Mat Nuar? Kah kah kah kah!!!

Aji nak komplen fala vana hapa, kalau yg byk bertanding ialah dari parti Aji, tapi yg banyak bungkus dan bawak balik ialah dari puak2 Aji sendiri jugak.
Kah kah kah kah!!!

Aji ni dah makin celaru. 

Nampak gayanya, Aji lebih suka berkawan dgn puak yg dah berpuluh-puluh tahun menyamun dari berkawan dgn puak yg baru belasan tahun melawan penyamun.

Segala bijik, buah, butir dan bulu tentang hancing, haring, busuk, pekung perangai HAMNO dah jadi bau minyak atar ke? KAH KAHKAH KAH KAH!!!

Nampak gayanya, dah jatuh najis mughalazah kalau bergesel dgn parti PR.

Aji ni dah tak ada deria bau kot? Kah kah kah kah!!!