Tuesday, April 7, 2015

Jaga-jaga, Proton Nak Buat Hal!

Madu tualang power! Click here


Proton setanding dengan BMW. Kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah!!!

Tgk menteri yg keluarkan kenyataan ini pun dah cukup utk membuatkan budak darjah 6 ketawa terkencing terberak dalam seluar.

Kita berbalik kepada perkara pokok, asal-usul kejadian Proton. Ianya ilham berahi Mahafiraun. Itu saja.

Sebenarnya Tanah Melayu tak perlukan kereta nasional. Tanah Melayu lebih beruntung membeli dari luar dari membuat sendiri. Contoh terbaik, Australia. Sebesar-besar benua Australia, penduduknya lebih rela naik kanggaru dari naik kereta buatan sendiri. Kah kah kah kah kah!!

Itu pasal tiap2 tahun rugi. Tiap2 tahun mintak suntikan dana.

Kita tgk berapa model Proton keluarkan, berapa ratus pulak model Hyundai/Kia keluarkan?

Kah kah kah kah kah!!!!

Kalau dah setanding sangat dengan BMW, pergilah jaja Proton kat Jerman sana. kah kah kah kah!!!

Ini tak ada kerja lain, baru-baru ni turun harga RM1,475-00 kahkahkah!!!

Kompom la ni dah gatal nak naik harga. Kah kah kah!!

Dah setanding sangat dgn BMW, buatlah harga macam BMW. 
Pala bana aplanchaw apa diskaun RM1,475-00?

Kah kah kah!

Periuk kera jugak naik steady kahkahkah!