Friday, March 13, 2015

Chief Lanun Menjawab Chief Mahafiraun

Madu tualang power! Click here


Chief Lanun hari ini membalas kritikan pedas Chief Mahafiraun berhubung isu 1Malaya Dobi Bertubi-tubi (1MDB), termasuk mengaitkannya dengan kekayaan keluarga ketua lanun.

Chief Lanun mempersoalkan kembali kekayaan keluarga Chief Mahafiraun, termasuk anak beranaknya yang mampu hidup mewah dgn menjadi tauke todi San Miguel, 
tauke petrol, 
paksa MAS beli minyak Petron, 
beli kereta mewah melampau 
dan macam2lah lagi yg malas nak sebut sebab panjang berjela sangat, ujarnya lagi. 

Kah kah kah kah kah!!!

Chief kpd Chief-chief Lanun itu juga mempersoalkan adakah anak2 Chief Mahafiraun ini bayar cukai atau bayar zakat? 

Kalau bayar zakat, bayar kat sapa? Kah kah ka hkah!

(Ada satu lagi kisah jawap-menjawap, kalau nak tau, sila klik Malaysiakini)

Razman Zakaria Bekas Juara Wushu Pakar Pukulan Curi

Madu tualang power! Click here



Bak kata pepatah, 'sebakul rambut di atas kepala, dah tau duit sapa dijolinya' Kahkahkah!

Yakinlah, jauh diceruk halkumnya, Hadi Awang pun tahu majoriti ahli dewasa ini mahukan perubahan.

Persoalan sekarang, calon mana yg berani menentang Haji Hadi?

Tuan Ibrahim pun kecut.

Ingat Satipol nak diam?
Anak menantu nak diam?
Zuhdi nak diam?
Zol Kolom nak diam?
Asang Ali tak mau tumpang semangkuk?



Tanya Hanipa, belakang sakit lagi? Kah kah kah kah!

Itu baru mempersoalkan kredibiliti presiden.
Baru nak persoal dah kena wushu.

Jangan buat main, 'power is the greatest aphrodisiac known to man.'

Juara wushu Perak.
Pakar pukulan curi dari belakang.

Bung Tak Dapat Mendapat 'Seround' Kot?

Madu tualang power! Click here


Kita paham la. Semalam hari Khamis. Hari ini hari Jumaat. Malam semalam malam Jumaat.

Malam mengetatkan skru katil. Kah kah kah kah!

Jadi kita paham la kalau tetiba muncul bab guru kurang elaun kahkahkah! Yg selama ini tak hingat pun berapa elaun dia kat bini dia? Kah kah kah!

Tetiba teringat susah-senang guru-guru Sabah. Selama ini yg dia dok menjamu mewah-mewah bini dia tu aplancaw?

Tetiba sedih rasa Sabah dianak-tirikan. Kah kah kah kah!

Tetiba Bung sedih, pilu, sayu, semua adalah! Kah kah kah kah!!!

Tuan-tuan & puan-puan,

Inilah penangannya benda tiga segi, lebar lebih-kurang jari, panjang lebih-kurang 2 inci. Kah kah kah!
Dah tak tentu arah Bung. Kah kah kah!

Kalau didandan RM1,200 apa macam?

Terkancing gigi Bung. Kah kah ka hkah kah!!!