Wednesday, December 16, 2015

Nasib 2 Pahlawan 1MDB

Madu tualang power! Click here


Cuba bagi tau, Muhyidin sekarang ni siapa? Mahafiraun ni sapa sekarang? Kah kah kah kah!!!

BEKAS. Bekas.

Paham lah sikit, 2 pahlawan terbilang-temberang 1MDB ini cuma sekadar 2 'bekas'. Kahkahkah!!

Apa-apa bekas pun boleh. Boleh jadi bekas sayur, bekas buah, bekas baja taik lembu & bermacam-macam jenis bekas lagilah. Kahkahkah! Dah habis guna, orang letak belakang rumah la.

Bezanya 2 'bekas' ini ada batang tengkuk & bertembolok. 

Dol,

sapa tak sayang batang tengkuk. 
Sapa sanggup tembolok kering tak masuk nasik. Kahkahkahkah!

Jangan cerita cangkul. Jangan cerita angin. 
Sebut angin pun naik pucat muka. Sebut cangkul mungkin boleh terberak dalam seluar. kahkahkahkah!!!
Toksah cerita cangkul, cerita golok. Kah kah kah kah!!

Sekarang ini, nak ketatkan tali pinggang sendiri pun puas melilau tengok kiri-kanan depan-belakang.

kah kah kah kah kah!!!!

6 comments:

  1. Yeah.. Libanglibu kembali aktif seletah lama ghaib..harap jgn lame bebenor nenggek blh tumpo weh.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. Pahlawan kerala dgn pahlawan jdt tewas dgn pahlawan bugis

    ReplyDelete
  3. Baru sikit je kena tu Kalau dibandingkan dgn yg DSAI alami. Mamat 'bekas' dua org ni byk saham DLM penganiayaan tu. Aku langsung tak Kesian dgn deme berdua ni kecuali le deme mengaku dan mintak maaf atas apa yg telah dibuat terhadap DSAI dan rakyat. Najib tak payah cerita le, mmg gampang beranyut.

    ReplyDelete
  4. JANGAN DI SANGKA AIR YANG TENANG TIADA BUAYA............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya..la itu boya pun tarak sangka dia duduk dalam itu ayer yang tenang punya. Banyak cilaka punya boya. Ini wumno punya boya..babi punya boya

      Delete
  5. Bekas berbekas-bekas

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.