Wednesday, December 16, 2015

Mamak Dgn Mamak Gado, Melayu Jgn Cepat Naik Stim

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah!!!

Ini kompom kes berpunca tembolok tak diisi penuh. Minyak kereta tak diisi full tank. Janji 7 inci dapat ujung jari.

kahkahkahkah!

Aku bagi link. Siap ada video lagi.

kahkahkahkah!!!


Ini bergaduh adik-beradik satu tongkang. kahkahkah! Tak ke mana punya lah!

poooooorah Chiiit!

7 comments:

  1. Ini kes penerima derma RM2.6billion upah mamak tongkang tu bukak kelentong!!! Mesti dah dapat nasihat APCO atau Hadi nih.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh la petik nama Hadi.
      Kawan tu tengah syok menyuap, tersedak dia.
      Kahkahkah!

      Delete
  2. Aku xfaham le mamak2 ni golongan melayu ke,kalau kat p.pinang tu bn lg le byk mamak2 ni dlm bn melaungkan idop melayu.depa ni beyoi betoi ke melayu, muka xda pulak mcm melayu...mahathir ade le mcm melayu ckit dpt anak mukriz mmg sebijik melayu kacuk sbb bini die melayu..yg lain muka xda rope melayu langsung tp beria2 ckp perjuangkan melayu,cakap merapu pulak tu alih2 nama melayu yg malu... Xfaham aku.libanglibu tlg explain depa ni melayu ke idak...

    ReplyDelete
  3. Libang libu kalu ada solan Tanya ..belakang saya bole kasi jawab

    ReplyDelete
  4. Lubang libu lu kalu ada solan bole Tanya...belakang says kasi jawab..kaw2 punya

    ReplyDelete
  5. Lubang libu lu kalu ada solan bole Tanya...belakang says kasi jawab..kaw2 punya

    ReplyDelete
  6. Maner ler ko jumpa video mamak pedukang tu

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.