Thursday, December 17, 2015

Cerita Stim Hari Khamis

Madu tualang power! Click here

Ceritanya begini;

Satu mem Mat Saleh mengadu kepada mahkamah bahawa 'ya hanu'nya telah ditikam oleh 'ya hanu' satu Pak Arab.

Pak Arab menjawab di mahkamah bahawa dia tak sengaja. Menurut Pak Arab itu, dia yg berada dalam keadaan tegang tiang bendera telah terjatuh tertiarap ke atas gadis itu dan 'ya hanu'nya telah tertusuk ke dalam 'ya hanu' si gadis. Ini semua tidak disengajakan.

Kah kah kah kah!!!

Yg paling bestnya, berapa punya bodo mahkamah Mat Saleh boleh percaya cakap Pak Arab & Pak Arab pun lepas bebas.

Kah kah kah kah!!


15 comments:

  1. dia ni ka yang derma RM2.6b.........
    kerja cucuk-cucuk mcm perangai najib je..........
    kah...kah....kah....

    ReplyDelete
  2. Yop oiiiii..
    Miker ni kalo cucuk mncucuk mmg gemor benor yerr..ngelenyor benor yerr..

    ReplyDelete
  3. ada duit boleh beli!

    ReplyDelete
  4. Nama sedap yeop.abbdull azez..kah..kah..kah..wastiyyah betoi

    ReplyDelete
  5. Apa nk heran,tgk jela mahkamah malaysia lagi hampeh
    Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  6. Macam keris...macam pisau belati...nasib baik x tersodok kat perut,bolih terburai.Tersodok kat bawah sedap tauuu

    ReplyDelete
  7. melayu mmg pandai cakap berbisa .... kepakaran lain jauh sangat lah tertinggal dari bangsa lain...

    ReplyDelete
  8. In hiѕ oρeratе, Ƭruⅾеɑս stated tҺаt
    thе invеѕtigаtіоn օf
    Ⅾг. Ӏn adⅾitіⲟn, Һ - СG ρrⲟtᥱсtѕ уοսг muѕcⅼᥱ աҺіle еncߋսгaɡіng ʏοur bߋdү tο геlеaѕе tɦᥱ геѕегѵеs οf fat, աɦiсh іncгeаѕᥱѕ mսѕсⅼе mɑss ɑctᥙaⅼⅼy
    thrօսgһ wеiɡht tгаіning and aегⲟƄic eхᥱгcіsе,
    wɦіlе fat ⅼοsѕ,
    геѕսltіng іn а ѕiɡnifіϲant ɑnd гaρiⅾ tгаnsfߋrmatiоn ⲟf
    tҺе ƅߋɗy. Ⅰf үօս tɦіnk tҺɑt ɑ սniνeгѕaⅼ ѡeіɡҺt lߋѕѕ ρгⲟɡгam wοսld ƅᥱ
    aρρrορгіatе fߋr ɑⅼⅼ, tɦеn уߋս
    агᥱ ѡгⲟng.
    Јuѕt tһе tһоսǥҺt of іt maкеs mе wɑnt tⲟ
    ѕкіp а mеal.

    Тһіѕ hогmοne pⅼaүs ɑn іmpогtɑnt гօⅼᥱ іn еⲭactⅼү ɦоԝ tһe ɦսman Ƅоԁү ѕtоrеs aѕ ѡell ɑѕ lᥱts оᥙt սnwantеɗ fat, and leѕѕег
    ԁߋѕes օf tһе ΗϹG
    ɦⲟгmοne tһat
    Һɑѕ bееn сгеɑtеԀ іn ɑ laƄ coᥙlɗ aϲtuаlⅼʏ Һelρ ѕⲟmᥱ
    ρeⲟρlе ⅼⲟѕe
    ԝeіɡɦt bʏ ƅоօѕting tҺе mᥱtaƄߋⅼіѕm, ɑnd Ьу tгigցᥱгіng tɦᥱ ƄօԀy'ѕ natᥙrаⅼ fat
    lօsѕ рrоceѕseѕ.



    Hегe іѕ mу ѡеƄⅼοց; ɦcɡ աеіɡһt ⅼоѕѕ աeᥱҝ 1 ()

    ReplyDelete
  9. ASSALAMU ALAKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATU Sebelum saya ceritrakan kisah nyata hidup saya terlebih dahulu perkenalkan nama saya PAK ,RUSTANG, Dari,MEDANG. saya hanya ingin berbagi ceritah dengan kalian semua para penggilah togel, awalnya itu saya hanya kuli bagunan,punya anak dua,dan istri saya hanya penjual syayur keliling dikampung kami , ekonomi kami sangat pas-pasan, hutan tambah numpuk, anak saya juga butuh biaya sekolah,hidup ini bener-bener susah.Tapi akhirnya ada teman saya yang bilang bila mau merubah nasib kamu Seperti Saya coba hubungi nomor hp AKI ALHI katanya dia bisa membantu orang yang lagi susah. jadi saya lansung hubungi dan saya menceritakan semuanya, tentang keluarga kami akhirnya saya di kasih angka ghaib [4d,] sudah 5x putaran tembus,ber tutut2 dengan saya dapat 475 juta adanya AKI ALHI saya sekeluarga bersukur semua utang saya lunas bahkan sekarang saya sudah buka usaha. Jadi silahkan anda buktikan sendiri insya allah anda tidak akan kecewa dari angka ghaib AKI ALHI bagi yang berminat hubungi langsun AKI ALHI di nomor ini: (((0823 1366 9888))) dan saya sudah buktikan sendiri angka ghaib hasil ritual dari beliau Ternyata Bener Terbukti Hasilnya terima kasih.
    KLIK DISINI 4d 5d 6d




    ReplyDelete
  10. Jangan cucuk belakang...

    ReplyDelete
  11. Apa kahei libanglibu lame bebenor senyap nye nih.lame bebenor nyontot nyer, idak kr kremm lutut.kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teman kat oversea ni yop. Idak le nak balik rasanya.
      Kahkahkah!

      Delete
  12. Hoi yop libang libu..apekehei nya kamu. Idak ke nak menulis barang sebaris dua. Dah dekat hujung tahun ni blogger lain sibuk dengan perutusan masing2. Udah2 le merancap tu, abih ayor lutut weh

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.