Thursday, December 17, 2015

Cerita Stim Hari Khamis

Madu tualang power! Click here

Ceritanya begini;

Satu mem Mat Saleh mengadu kepada mahkamah bahawa 'ya hanu'nya telah ditikam oleh 'ya hanu' satu Pak Arab.

Pak Arab menjawab di mahkamah bahawa dia tak sengaja. Menurut Pak Arab itu, dia yg berada dalam keadaan tegang tiang bendera telah terjatuh tertiarap ke atas gadis itu dan 'ya hanu'nya telah tertusuk ke dalam 'ya hanu' si gadis. Ini semua tidak disengajakan.

Kah kah kah kah!!!

Yg paling bestnya, berapa punya bodo mahkamah Mat Saleh boleh percaya cakap Pak Arab & Pak Arab pun lepas bebas.

Kah kah kah kah!!


13 comments:

  1. dia ni ka yang derma RM2.6b.........
    kerja cucuk-cucuk mcm perangai najib je..........
    kah...kah....kah....

    ReplyDelete
  2. Yop oiiiii..
    Miker ni kalo cucuk mncucuk mmg gemor benor yerr..ngelenyor benor yerr..

    ReplyDelete
  3. ada duit boleh beli!

    ReplyDelete
  4. Nama sedap yeop.abbdull azez..kah..kah..kah..wastiyyah betoi

    ReplyDelete
  5. Apa nk heran,tgk jela mahkamah malaysia lagi hampeh
    Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  6. Macam keris...macam pisau belati...nasib baik x tersodok kat perut,bolih terburai.Tersodok kat bawah sedap tauuu

    ReplyDelete
  7. melayu mmg pandai cakap berbisa .... kepakaran lain jauh sangat lah tertinggal dari bangsa lain...

    ReplyDelete
  8. Jangan cucuk belakang...

    ReplyDelete
  9. Apa kahei libanglibu lame bebenor senyap nye nih.lame bebenor nyontot nyer, idak kr kremm lutut.kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teman kat oversea ni yop. Idak le nak balik rasanya.
      Kahkahkah!

      Delete
  10. Hoi yop libang libu..apekehei nya kamu. Idak ke nak menulis barang sebaris dua. Dah dekat hujung tahun ni blogger lain sibuk dengan perutusan masing2. Udah2 le merancap tu, abih ayor lutut weh

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.