Monday, November 9, 2015

PAS Perlu Dibawak Balik Ke Bendang Semula

Madu tualang power! Click here

KAHKAHKAH!
KAH KAH KAH!!!

Tolong la, kalau sayangkan PAS, tolong ikhtiarkan macam mana nak bawak PAS keluar dari Terengganu.

PAS duduk di Terengganu dah jadi budak manja. Lemak-kelemak. Kolestrol. Gemuk. Obese. Kahkahkahkah!!!

Di Ganu, makan sedap. Sotong fresh, ikan ayor fresh, keropok merata-rata. Jering cicah kelapa pun ada! Kah kah kah kah!!!

Jgn makan sotong banyak-banyak, nanti kena arthritis. Kah kah kah kah! Sotong ada arsenik. Kah kah kah!!!

Sudah tiba masanya PAS merasa angin yg berbeza. PAS kena lari dari angin sotong, angin ketam & angin ikan belanak masin. Kah kah kah!!!

PAS perlu kembali ke sawah bendang utk jadi 'fit' semula. Lagi lama dibiarkan PAS itu jadi budak manja di Terengganu, lagi bahaya.

Tak lama lagi tu kena kerat kaki la, penyakit kencing manis.

Kah kah kah kah kah!!!



Patut la Husam masih mahu duduk di bawah kelangkang PAS.

Roper-ropernye dia maw bikin panas! Kahkahkahkahkah!!!!

Ada 2 isi ucapannya yg betul2 menyentuh jantung hati, injap & batu seseorang. ahkahkahkahkah!!!

1. Tuang Presiden berpakat dgn YB PKR utk lompat masuk PAS & seterusnya 'berpaduwang' dgn HAMNO di Selangor.

2. Mat Nuar sukakan Husam Musa dan akan dilantik jadi TPM sekiranya Pakatan Rakyat menang PRU13 lalu. 

Kah kah kah kah!!!

Patut la tengah malam buta Tuwang Presideng menghantar rombongang meminang Ku Li. Kah kah kah kah!!!!

Rupa2nya Mat Nuar pilih Husang bukang Tuwang Presideng. Kah kah kah kah!!!

Dol,

hati mana tak hancur luluh. 
Angang-angang ku musnah. Kah kah kah!
Kalau kes macam ni, Pak Lebai Sarban 5kilo pun boleh hempas-hempas sarban atas jalanaya.

Kah kah kah kah!!!

Ini hanya spekulasi. Kah kah kah kah!! Kah kah kah kah!!!

Tapi kalau dgn makhluk macam Broheng Ali pun dia boleh berpeluk, Ku Li tak kan tak boley kot?

KAH KAH KAH KAH KAH!!!

31 comments:

  1. in malaysian politic to choose berahim ali as leader is the last choice

    but to hadi and pas... berahim is the most liable leader

    so pas and hadi is below berahim katak

    what a shame

    ReplyDelete
    Replies
    1. berahim ali 1000x better than anwar

      Delete
    2. Anon 1:32 mabuk ketumbke hapa.hahahahaha

      Delete
  2. kira kes impiang tak sesampaiang la ni yek. kesiang...
    Mudohang jadi pengajarang..
    Apo-apo keputusang dokleh wat panda ssorang,
    Kene bowok bbicang..
    Sse lagi hok ambe herang..
    mane pergi menantu kesayangang?
    Bakpe dak tulong back-up waktu ayahande dalang kesusohang?
    Hari tu kate nok ddebat ngang Husang..
    Doh buat ke semua persediaangggg???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ang ang ang. mcm doremong pulok!

      Delete
  3. kah kah kah................
    sotong tu gout................

    ReplyDelete
  4. lama dah perati kan si hadi ni... kawasan sndiri pon daj leh nak jaga..
    pi dok sebuk kawasan org lain plak

    ReplyDelete
  5. hj hadi sonyap jo......nak tolak.....nnti kan berbohong....ulamak mana boleh berbohong.....

    nak kata ya......nnti habis pengikut lari massuk amanah......

    wahai tuan guru katakan yg benar walapun pahit kalau benar2 beriman..........ataupun pas dah pandai/dibenar ' bertaqqiyyah' demi kepentingan sendir?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen hadi "Setang mu husang,baruang,anjing babing,pengkhianang...nang kutinang kuikutikui..."

      Delete
  6. Yop oiiii
    Baru dpt idea yerr..hahahah..kan teman dh ckp..lepaih kamu nenggek,laju jerr idea dtg yerr..makang sotong ari2 jd le sotong..kencing pn biru..mne org nk perasan..hahahah..tu yg walaun x sedor udah kene kencing ngn sotong..demer walaun ign dakwat pen..hahahah

    ReplyDelete
  7. kah kah kah
    aku hanya penasihat,

    ReplyDelete
  8. Wahyu tak turun lagi tu yg sonyap

    ReplyDelete
  9. kah kah kah
    sekarang siapa yang perlu diselamatkan?

    Ahli PAS ada dua pilihan, sama ada parti atau presiden parti.
    Kalau ingin ditolak rakyat seperti UMNO, sepatutnya ahli PAS mencontohi ahli UMNO. Dimana ahli UMNO telah memilih presiden parti dengan meninggalkan parti mereka tercemar.

    Ahli PAS mesti ingat!
    Mereka tiada lagi orang yang bernama Mat Sabu!
    Tiada lagi Salahuddin Ayub!,
    Tiada lagi Husam Musa!,
    Tiada lagi harum manis Mahfuz Omar!

    Sekarang! ahli PAS hanya ada,
    Menantu Presiden Din Ayam!
    Pemuda yang bernama Nik Abduh,
    Jurucakap dipanggil Tantawi,
    Atau Tuan Ibrahim Timbalan yang daif.

    kah kah kah
    Tanya pada ahli PAS,
    Bolehkah mereka ini disuruh naik tiang letrik cucuk bendera?!
    Mungkin bolehkah mereka ini disuruh buat bangsal panas?.
    Mungkin bolehkah mereka ini memanggil anak muda perantau balik mengundi?.

    kah kah kah
    Ahli PAS hanya nak jadi penasihat kepada UMNO.
    Muslimah PAS penasihat kaum ibu UMNO.
    Pemuda PAS penasihat pemuda tahan lasak UMNO.
    Imam PAS penasihat imam UMNO.
    Ulamak PAS penasihat Ulamak UMNO.
    Perompak dalam PAS penasihat perompak dalam UMNO.

    Selamat tinggal kepada ahli PAS daripada penyokong setia PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolehkah mereka ini disuruh naik tiang letrik cucuk bendera?!
      Mungkin bolehkah mereka ini disuruh buat bangsal panas?.
      Mungkin bolehkah mereka ini memanggil anak muda perantau balik mengundi?.

      Mat sabu boleh panjat tiang letrik? Khalid samad boleh buat bangsal panas?

      Delete
    2. yang pakai jubah tak boleh naik tiang letrik! nanti nampak buah jambu batu.
      kah kah kah

      bangsal panas! yang ini boleh, waktu zohor tak payah pakai topi, dah ada sorbaaan.
      kah kah kah.

      Delete
    3. stopa tak leh panjat...........
      sakit lutut.........
      panjat dok atas pompuan boleh.....
      kah...kah...kah....

      Delete
    4. Serban 5 kilo pun terbang. Hahahahaha

      Delete
    5. Mat yeh, xtakut ke..seronok hina pakaian sunnah. Bimbg Allah byr cash je

      Delete
    6. seronok ikut saranan ahli Bagan Nakhoda dekat sekincan. suka sangat sukusakat mung kat situ. Setia sungguh set-set ni kat nak tukar nama kampung laman dia dan seperti yang tejadi kat St Marie Island. Sukanya set-set nih. Kesian tok nenek, mak bapak..letih sungguh.

      Delete
    7. Anon 8:51 yg pas buat tahik tu Allah xbyr cash ya.yg dok perli2 paa supaya pas sedar ni yg Allah byr cash ya.Igt Allah tu mcm ko ke anon oi...yg pemimpin serban tebal 5 kilo dok merompak balak kelantan tu kira Allah syg le ye sbb pakai serban ye.bagusnye mcmtu.mmg bijak2 walaon2 pas nih.kahkahkahkah

      Delete
  10. Jgn seronok sgt hina pakaian sunnah nabi, bimbg takut rosak aqidah..

    ReplyDelete
  11. Tak takut rosak aqidah je, hina pakaian yg nabi pakai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lemah betui aqidah org islam.ckp pasal pakaian terus lari aqidah org islam.nmpk gereja terus rosak aqidah islam...yg malaysia die dok buat masjid besar2 tp umat agama lain xpulak lari aqidah diorg....maknenye umat yg paling lemah aqidah didunia ni org islam la yek.smpitnye kepale hotak mu Anon 8:47....ni jenis spesis kalo terkentut2 pun dap jugak salah,kebanyakn melayu yg malas xnk berusaha berbanding ramai cina yg rajin berusaha tp tetap juga DAP salah.bijak2 kepala hotak ko berjambul. Hahahaha

      Delete
  12. Ni pertama kali dengar,hina pakaian nabi jadi rosak aqidah.
    Kitab mana yg bgtau tu?
    Sepaham aku,org2 kat sini perli geng yg berpakaian ikut nabi tp berperangai mcm yahudi.
    Pakai jubah serban tapi maki,label org islam..
    Berjubah tapi curi balak,tak amanah..
    Berjubah serban tapi sokong orang zalim..
    Di mesir ada berjuta arab kristian yg berjubah..macamana tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka berpakaian seperti Nabi SAW, tapi tingkah laku yang tak secocok langsung dengan akhlak dan keperibadian Baginda SAW. Sesungguhnya mereka adalah cukup-cukup celaka kerana mendatangkan fitnah kepada Islam dan sunnah Nabi Muhammad SAW.

      Delete
  13. Yop oiiiii
    Kalo pkai sluar jean..jd jin la..hahahah
    Anon 8.51 ko ni jin ke manusia..hahahah..miker pakei ape yop,ke miker bolen je yopp..hahahah

    ReplyDelete
  14. Tq hud hud........jawapang yang bernas

    ReplyDelete
  15. Pakai serban dan jubah tapi rembat balak bukan itu yang lebih hina..

    ReplyDelete
  16. kah kah kah ...
    ugut .... ugut .... ugut ...
    tak takut keluar akidah ...
    mudahnya .....
    kita bodoh jangan anggap semua orang bodoh.

    ReplyDelete
  17. Kite org islam jd penakot sangat.bace quran pun takot salah bace diajo setan jd maksud salah lgsung xbace quran.last2 org kapir jugak rajin quran dpt ilmu quran tp last2 DAP jugak salah mau merosakkan aqidah islam. Kahkahkah

    ReplyDelete
  18. Hi there, just wanted to mention, I loved this article.
    It was practical. Keep on posting!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.