Tuesday, November 24, 2015

Lawatan Sambil Belajar Delegasi YaPEIM Ke Lubang Kubur

Madu tualang power! Click here

Gambar hiasan. Kahkahkah!!!

Lawatan ke pusat shopping mewah, sudah.
Program belajar mengawan di Paris, sudah.
Program ntah-hapa-hapa ke New York, sudah.

Boleh ganti Rafizi, budak Si Akmal ni.


Lawatan ke lubang kubur, belum.

Pun begitu, kalau ada lawatan sebegitu sekali pun, kompom puak-puak ni akan pergi. Syarat pertamanya, mestilah di luar negara. Kah kah kahkah!!!

Pastikan ianya mewah, mahal & tak sedar diri, liang lahat batu marmar, ada air-cond & swimming pool.

Cuma golf tak boleh la bro, kahkahkah! Tak boleh la. Kah kah kah kah!!!

Gambar hiasan lagi. jahkahkah!

Pukul bola, bola melantun dinding kubur, kena kepala terus mampus. Kubur terus kambus. Kah kah kah kah!

Sapa yg nak tolong kutip derma anak yatim lagi? Sapa nak selaraskan aktiviti budak-budak tadah tin depan masjid, depan bank, kat petrol pam? Sapa nak tolong perabis duit anak yatim lagi?

kah kah kah kah!!!

26 comments:

  1. Yapiem dah jadi Yayasan Penyamun Islam Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..semuanya ketua penyamun...bile penyamun nak kena samun nyawa diaorg la...kah..kah..kah..akakaka

      Delete
    2. Memanglah sebab yang duduk kat situ semuanya penyamun2.

      Delete
  2. Baguslah ada pihak yang nak menegur. Kalau tidak betul baiki segera

    ReplyDelete
  3. ermmmm bila agama dijadikan bahan perniagaan... patutla makin kerap bencana turun kat negarani... pemimpinnya permainkan agama macam hapa...

    ReplyDelete
  4. Ya Piem ( yes mr PM) - kah kah kah

    ReplyDelete
  5. setuju.yayasan penyamun berlesen atas ihsan untuk anak yatim dan mereka yg miskin.

    ReplyDelete
  6. yang penting..."DUIT ANAK YATIM" dan "SEDEKAH ORANG RAMAI"...... kalau tidak dihalang puak-puak umno ni, ia akan melarat...duit zakat, duit wakaf, duit derma bencana, duit tabung haji... semua mereka akan guna ikut suka hati ......sebab matlamat hidup mereka hanya duniawi....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. X tahu lah libang....apa nak jadi negara kita ni, suruh bela lembu dia bela kondo,suruh jaga bukit aman pun dia tibai juga.Semua dah jadi penyamun.....ni tol nak naik pula,kita kena berjihad pulak.....kalau kita maki hamun pun x guna kerana mereka pekak badak

    ReplyDelete
  8. X tahu lah libang....apa nak jadi negara kita ni, suruh bela lembu dia bela kondo,suruh jaga bukit aman pun dia tibai juga.Semua dah jadi penyamun.....ni tol nak naik pula,kita kena berjihad pulak.....kalau kita maki hamun pun x guna kerana mereka pekak badak

    ReplyDelete
  9. aku tak percaya klu org umno tadbir apa2 tabung derma. percaya at ur own risk!

    ReplyDelete
  10. Penyamun beriman.
    Hmmm.... penyamun balak beriman, penyamun duit harakah beriman, penyamun duit ceramah pun beriman.. Ada Tuang Presideng lagi...

    ReplyDelete
  11. Penyamun beriman.
    Hmmm.... penyamun balak beriman, penyamun duit harakah beriman, penyamun duit ceramah pun beriman.. Ada Tuang Presideng lagi...

    ReplyDelete
  12. Rasanya yayasan-yayasan ni memang dari dulu lagi tempat simpan dan tempat belanja duit.

    pemberi/penerima duit x tahu sape. Audit ntah buat betul ntah tidak.

    ReplyDelete
  13. lawatan ke lubang jubor bile pulak

    ReplyDelete
  14. Duit mak bapak depa punya....
    Peduli apa....

    ReplyDelete
  15. Duit mak bapak depa punya....
    Peduli apa....

    ReplyDelete
  16. Pakar hole in one!

    ReplyDelete
  17. Wan rosli mesti kate"itu jihad kejalan Allah"...kahkahkah.

    ReplyDelete
  18. Libanglibu mlm jumaat ni jgn menenggek..

    ReplyDelete
  19. Bior le komer,org melayu bukan kesah pun sbb yg menyamun org teman.kalau deme kesah dah lama kene tergheban kat laut penyamun2 ni.hidup melayu.ni semua salah cina

    ReplyDelete
  20. Mana p libanglibu senyap lama2 ni p menyontot ke lama sgt ni hah....jgn nyontot pondan yea pak libanglibu... Puasa2.kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mau pondan tu Ngelupo yop...penangan libanglibu

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.