Tuesday, November 17, 2015

Ku Li Menyokong Tiada Tapinya, Sebulat Jantung Hatinya, Jiwa Raganya, Bajet 2016

Madu tualang power! Click here



Bajet 2016.

Bolehlah kita simpulkan bahawa, DAP tegap, habis semua MPnya membantah bajet. Begitu juga tegapnya PKR, semua MP PKR menolak bajet boros 2016.

PAS dah berwajah baru. Sesumpah. Letih. Ada bangkang, ada yg tak bertelor cuma duduk dalam dewan garu2 telor dan yg 3 orang mengaku tak bertelor langsung, awal2 lagi tak mau tunjuk muka.

Kah kah ka hkah!!!

Menariknya, dari HAMNO semua MPnya menyokong.

Yg kena tendang-terajang dari jawatan & yg kena soal selidik pun habis kena borong. kah kah kah kah!!!

Juga tak ketinggalan calon tetap jawatan presiden HAMNO saban tahun, Ku Li.

Sehebat-hebat Ku Li pukul canang luar dewan, tapi sekali kena jeling, cirit-birit jugak.

kah kah kah kah!!!

7 orang ni tak ketahuan spesiesnya. Kah kah kah kah!!!

6 comments:

  1. 7 ekor sesumpah..

    ReplyDelete
  2. 7 ekor beruk yg takde telur

    ReplyDelete
  3. Nama pun kuli...mmg jd kuli najib jele jwbnye.kahkahkah

    ReplyDelete
  4. bagi yg menyokong bajet atau berkecuali mereka adalah PENGKHIANAT RAKYAT tak caya tanya Harussani...

    ReplyDelete
  5. bn tuh memang dah aku bajet menyusahkan pun. tapi tak kusangka pas yg bertahun aku sokong bersama pr sanggup buat camtuh kat rakyat...

    korang nih memang ham j lah...

    ReplyDelete
  6. Yop oiiii
    Kamu ape reti...hahaha
    Ni le gaya politik tenukrat gagasan tok guru..kahkahkah..cer miker sume tgk muke demer tu pn dh mcm tenuk..hahaha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.