Thursday, November 12, 2015

Haji Hadi Masih Duduk Dalam Gua

Madu tualang power! Click here

Persenyawaan yg dicadangkan dulu.

Kahkahkahkah!!!

Para walaon jgn cepat melenting. kahkahkah jgn terus nak keluar siku, lutut & cakar rimau. Kahkahkahkah!!!

'Gua' di sini bernaksud, terpencil, mengasing atau pun buat-buat bodo. kah kah kah!!!

Walaon-walaon yg dikasihi sekelian,

tuduhan cuba berjimak Oooops kahkahkahkah!!! berpaduwang dgn HAMNO di Selangor itu bukang dilontarkang oleh kami tukang pacak bendera, tukang edar risalah atau tukang jadi balaci PACA dulu, 

juga bukang disuarakan oleh Guan Eng & the gang,
bukan kerja Noh Omar,
bukan suara Khir Toyo,
bukan suara anak Karpal Singh atau anak Mat Nuar.

Tapi dilontarkang oleh Husam Musa.

Husam Musa bukang kecik anak. Dia juga orang kuat PAS. Dia tangang kanang Nik Aziz dulu. Dia wakil rakyat, di pernah berdebat di parlimeng, dia juga pernah jadi tukang jual tisu di hadapang bangunang pejabat PAS dan dia juga sedang menjawat jawatang MB Swasta Kelantang sekarang ini.

Walaon-walaon yg dikasihi sekelian,

kahkahkahkah kalau jumpa dgn Tuwang Presideng, kena bagi tau tu.

Kahkahkahkah!!

Kena jawab iye ke dok. Tu je. Kalu dok ye, samang le. 

Samang buleh menang sebab Husamg sebut nama. 

Kah kah kah kah kah!!!!

7 comments:

  1. Tuang presideng tak dok telor...

    ReplyDelete
  2. Samang memang bolih menang sebab sebut nama.nama apa .Hadi pek ke atau hadi a wang? kalau husam sbut hadi alpresideng wa al hulamak dunnia wal penasihat bi N aru hakim tahu.kalau setak hadi a wang ramai orang nama macam tu kat trengganu.

    ReplyDelete
  3. hadi duduknya dalam gua
    katanya dalam bukit ada babi
    jgn salahkan umat ulamak dihina
    kerana nafsu hilang harga diri

    husam umpama sebutir permata
    kelantan dibela membawa sejahtera
    hanya beruk yg tak tau menghargainya
    kerana nafsu, intan dilihat seperti kaca

    umnu sedang sorak gembira
    tak lama kelantan jadi miliknya
    petrol dan gas asli wow lumayan nilainya
    ketika itu pas dihumbankan saja

    ini kisahnya lebai malang
    kupiah cantik otak longkang
    dgn musuh nk dibuat kawang
    tergadai negeri kuasapun hilang

    ReplyDelete
  4. Yop oiiii
    Hahahah...walaon dh x jd berjimak..ayor dh kering..kahkahkah..udah tumpo anu nyerr..hahahaha..org ramei udah tau yop..

    ReplyDelete
  5. Daripada berkawang Hamno lebih baik kawang dgn DAPigs ya dok?

    ReplyDelete
  6. Umno lebih teruk drp dap. Masa bn perentah penang bajet agama islam hanya 12juta setahun. Cm nye koh su koon. Dibawah dap bajet tahunan naik kpd 60juta setahun. Umno n pas bila nk laksana hudud? Sembang je lebih. Kehkeh

    ReplyDelete
  7. Umno dgn pas kalu ug bole tahan 8 thn saja. Bila umno kuat pas kena tendang. Dah berlaku pd thn 1970-1978. Hj hadi bole try jadi penasihat. Nasha dah berjaya jd ceo GMM a.k Gua Mau Massyyukk. Haha.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.