Monday, November 23, 2015

Gegar Vaganza Bumiputera Melayu Islam

Madu tualang power! Click here


Kita punyalah dah maju sampaikan imam pun telah ditauliahkan Astro.
Para daei-daei telah dinobatkan Astro.
Astro Ananda Krishnan ini ikhlas menolong bangsa Melayu.
kahkahkah!

Tiap-tiap hari kompom ada drama Melayu Islam. Semua rangkaian ada drama Melayu Islam.
Dari TV1 hinggalah TV99.
Semuanya ini utk menolong bangsa Melayu.
kah kah kahkah!

Juga ada baaaaaaaaaaanyak program realiti TV utk bumiputera Melayu Islam. Kan?
Ini utk menolong & memajukan pemuda pemudi harapan bangsa Melayu Islam jugak.
Kah kah kah kah!

Apa kata, JAKIM buat kerja berfaedah sikit daripada dok belanja 1 bilion setahun tak nampak bijik butir hapa, baik tukar nama rancangan TV.



Bagi fobia sikit umat bumiputera Melayu Islam. Mudah2an ada kesedaran sikit utk menjauhi TV & perkara bongok yg didalangi TV.

Kita bagi sikit contoh;

Juara Lagu bumiputera Melayu Islam.
Anugerah Skrin bumiputera Melayu Islam.
Raja Lawak bumiputera Melayu Islam.
Gegar Pala Bana Hapa Vaganza bumiputera Melayu Islam.

Kalau JAKIM tak boleh buat, baik jaga suku JAKUN je la.
Kah kah kah kah akh!!!

13 comments:

  1. Kalau dah umnu mana nak buang rasuah.

    ReplyDelete
  2. Apa masalah ko dengan rancangan tv ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah!
      kahkahkahkah!
      kahkahkahkah!

      Delete
    2. buka minda tengok dari jauh,dari kacamata muslim,jangan dulu membantah...macam ni,dikala saudara kita dibantai di negara lain,kita sedang berhibur gelak ketawa,tepuk tangan melihat Bumiputera muslim kita hanyut dgn kemegahan...yg peserta wanita bertudung bangga dengan kemenangan(Lepas ni dia akan sibuk merata tempat dgn dibyr lumayan-menghanyutkan dia,lupa keluarga solat batas etc). berapa ramai juta penonton dlm dewan,dirumah?siapa penontonnya(Non-muslim agak2 tengok ka?dorg sibuk dgn memperkukuhkan ekonomi dan dakwah dorg)
      Daei,PU tu pun sama,berapa % buat untuk mndapat RedhaNya,wallahualam..Artis agama..astgafirullah.
      Jangan Hanyut saudara muslim ku....merayu ni..sedarkan diri dan saudara kita yg sedang hanyut dan dihanyutkan musuh dari dalam dan luar...sedar..bangun...Bnatu dan doa saudara kita di muka bumi ini...

      Delete
    3. Yop oiiii
      Teman nk suroh ananda tu buat program realiti who want to be presideng PAS..hahahahah
      Kalo pandei mncarut dia la pemenang nye..hahahaha

      Delete
  3. Jakim buatla miss world baru la gegar vaganza jadah.hahahhaa

    ReplyDelete
  4. Megapa Yahudi Zionis menguasai 90% industri hiburan termasuk industri filem dan video lucah? Mereka mahu memusnahkan akhlak orang-orang bukan Yahudi (Gentile aka Goyim) dan merosakkan masyarakat bukan Yahudi dan menghasut mereka menjauhi ajaran agama untuk melemahkan orang-orang bukan Yahudi supaya orang Yahudi Zionis boleh menguasai dan menindas orang-orang bukan Yahudi.

    Selagi proksi-proksi Yahudi Zionis menguasai industri hiburan negara ini, budaya maksiat, lucah, ganas, biadap dan melalaikan akan terus dihidangkan kepada semua peringkat penonton termasuklah kanak-kanak hinggalah orang-orang tua yang tidak sedar diri.

    Program hiburan liberal dan sekular yang bersifat maksiat, lucah, ganas, biadap dan melalaikan berfungsi untuk menyemai hedonisme di kalangan orang Islam dan melalaikan mereka supaya mereka menjauhi agama Islam dan tergila-gila kehidupan dunia.

    Hasilnya ialah masyarakat tempatan akan mengalami hakisan dan keruntuhan moral (akhlak) seperti mana yang dialami oleh masyrakat Barat di mana seks bebas, lesbian, gay, bisexual, dan transgender, keruntuhan rumahtangga berlaku berleluasa !

    Mengapa pemimpin-pemimpin negara yang mendakwa diri mereka beragama Islam membiarkan hiburan liberal dan sekular melanda negara ini dan merosakkan akhlak rakyat negara ini? Adakah mereka lupa pembalasan di akhirat nanti? Pemimpin yang menipu rakyat diharamkan masuk syurga !

    ReplyDelete
  5. Libang libu..ulas le sikit debate menantu tuang presideng ngan huse tu ..Pls mencarut sikit..hahaha

    ReplyDelete
  6. Aku ada kenal sorang hustat yg masuk program pencetus ummah walaupun aku tak pernah tengok rancangan tu dlm tv.
    Dia ni asalnya keling india muslim a.k.a.mamak.
    La ni dah pandai tepek fair and lovely sampai dah jadi cerah.
    Bini pun dah betambah ramai..
    Pendek cerita,apa saja program dlm tv ni bukan nak didik org jadi elok.
    Penceramah jantan pun kena pakai mekap..
    Mcm pelaq..

    ReplyDelete
  7. Jakun ialah Melayu dan Melayu ialah Jakun. Lupakah tuan bahawa Hang Tuah ialah pemimpin ulung orang Jakun?

    ReplyDelete
  8. tak ada hiburan.melayu mati kering.dah ada hiburan.baru la ada ump sikit..

    ReplyDelete
  9. kenapa perlu jakun dibangkitkan. Adakah penulis telah siapa orang jakun dan asal usul orang melayu itu sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sya telah silap di situ.
      Sepatutnya saya tulis Jepun, bukan Jakun.

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.