Thursday, November 19, 2015

Gaji Penasihat Memang Lumayan

Madu tualang power! Click here


Gaji Penasihat Khas Hal Ehwal Wanita Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil melebihi RM27,000 sebulan.

Pengerusi Majlis Tindakan Persekutuan di Selangor, Datuk Seri Noh Omar pun RM27,000 ebulan.

Duta Khas ke India dan Asia Selatan Datuk Seri S Samy Vellu juga menerima RM27,000 sebulan

Samy Vellu pun makan gaji lagi.

Kahkahkahkah!!!

Mahal gaji penasihat rupa-rupanya.

Sapa lagi nak jadi punaisihat Penasihat ni? Kahkahkah!

Sumber: http://www.themalaysianinsider.com

8 comments:

  1. itu gambar punaisihat al marangi ke?
    kah...kah...kah....

    ReplyDelete
  2. Patutla hadi beria2 mau jadi punasihatttttt..punasihat 25 percent ropanya.puihhh

    ReplyDelete
  3. Yop oiii
    Bebulu abih pelior nyerr...hahahaha
    Idak ke rase geli pasangan nye(umno) nti..hahahah

    ReplyDelete
  4. Patut la.meroyan nak.jadi penasihat..kahkahkah...

    ReplyDelete
  5. As salam..

    uii mak... ape mender alah tu? double meaning ker ni ? haha ..tak semangah betui perangey "penyokong@ pro DAP @Amanah" sorang ni !

    Pena$ihat korak mung dia !!

    Dia je ker boleh bg nasihat kat orang?? Yg kita jenuh dah nasihat, tegor mcm mcm isu sebelum PAS akhirnya berpecah, timbul Amanah, sah pase dia besor kepala, taknak dengor nasihat ler punye pase (pasal) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. APCO boleh dapat berbillion2 dari najib so takkanlah Hj Hadi and gend tak buleh dapat ratus juta atau puluh juta, ye tak? Tu yang laju je Hj Hadi hantar permohonan kat Najib nak jadi penasihat, kan? PAS dah gibap nak rebut kuasa so sebagai cenderahati dapat jadi penasihat pun ok gak! Dapat gak merasa duduk kat tg Rambutan..ehh...silap Putrajaya! Islam? Hudud? Rakyat? Tu tak penting tapi yang penting fulus masyukkk! Ada fulus baru la cerita pasal islam ke, hudud ke, rakyat ke!

      Nick.
      Cape Tiger.

      Delete
  6. tuan penasihat hj misai kontot hj 25persen .....pembawak sial

    ReplyDelete
  7. Gaji penasihat memang lumayan tapi gaji punahsihat tak pastilah lumayan ke idak.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.