Monday, November 2, 2015

Contoh Melayu Tak Sedar Diri

Madu tualang power! Click here

Sila pergi ke carlist.m untuk membaca artikel penuh

Ini dia contoh Melayu tak mengenang budi.

Balik la semula ke Malaysia. Ibu pertiwi. Tanah tumpah darah. Nusa & bangsa. Kah kah kah kah!!!

Malaysia aman sebab ada HAMNO. Kah kah kah ka hkah!!!
PM Malaysia dah berpuluh tahun tak sampai pun 10 orang lagi. Jepun silih berganti berpuluh-puluh orang. Itu tak bagus. Tak stabil. Kah kah kah kah!!!

Kembalilah ke pangkal jalan,

mari lah menyokong syarikat petrol negara Petronas. kah kah kah kah!!!
Masilah mengisi petrol dari Petronas, tak kisah la dia bagi petrol gred hapa sekali pun. Janji kereta jalan. Hujung tahun kita turun enjin, over-haul.
Kalau tak suka Petronas, sila isi petrol di pam-pam kepunyaan anak Mahafiraun. Kah kah kah kah!!!

Insaflah.

Mari menyokong kereta nasional.
Mahal sikit pun apa ada hal. Mahal sikit ke? Kah kah kah!!!
Mahal lagi Volvo. Kahkahkahkah!!

Bertaubatlah. kah kah kah kah!!!

Marilah berjihad dgn GST. Kah kah kah kah!!!
Bayar tol  pun jihad. Kah kah hkah kah!!!

Baik jangan balik la bro, baik lu meninggal kat Jepun. Kah kah ka hkah!!!

6 comments:

  1. bodoh ler tuan punya blog ni.. ayat macam anak haram luar nikah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah!!!
      Kamu yg baca blog ni lagi la anak haram keluar dari ponggong kaldai selepas abah lu menutuh dgn tupai.
      kah kah kah kah kah kah !!!!

      Delete
    2. kah kah kah.......
      kasi dia mampos..........
      kasi tutuh komen haranjadah..........

      Delete
  2. Yop oiii
    Miker x nk ke keje di jepon..awek sana elok2 sume..kt malaysia ni rope mcm nyonya Mansor ramei lerr..miker x terlior ke..hahahaa

    ReplyDelete
  3. Bro..mamat ni member gua..respeks la sikit..Itu tandanya Kebodohan tu bukan disebabkan Bangsa, dan Agama (cuma pahaman membuta tuli boleh mengakibatkan Jadi Bodoh..kih kih kih)..Cuma pandai guna otak dan usaha..

    Depa dok sana sebab rezeki depa kat sana..tak ada kena mengena dengan Hameno...tapi kita yang dok sini memang punoh kena tibai dengan hamno haramjadah tu...

    Tol Naik, Tambang LRT naik, Komuter Naik, semua naik..Lagi bagus member tu tak balik sini..sebab kat jepun tak de Hameno tu....kih kih kih.

    ReplyDelete
  4. Tak payah baliklah ke Malaysia. kalau pulang pun senyap-senyap untuk bercuti seminggu dua. Bumi Allah s.w.t ni luas. Disana pun ramai orang Islam. Ada juga bijak pandai Islam. Yang bestnya orang Islam sana takde yang kaki bodek kerajaan ataupun yang suka maki hamun orang!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.